خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه فردوس در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان:
حجت الاسلام غلامی گفت: ما ملت ایران نمی‌گذاریم عزت ملی، استقلال کشور و عدم وابستگی به بیگانگان مورد اهانت، تمسخر و تجاوز قرار گیرد و راه نفوذ برای دشمنان به جمهوری اسلامی همیشه بسته خواهد ماند.
کد خبر: ۸۵۷۲۸۱۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت‎الاسلام  مهدی غلامی در رژه نیروهای مسلح شهرستان فردوس که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: همه ما باید مراقب باشیم که دوست به جای دشمن و دشمن به جای دوست معرفی نشود و با بصیرت و بیزاری از طاغوت مسیر بندگی خداوند را در پیش گیریم.

 وی افزود: پیام رژه حماسی امروز این است که ما ملت ایران نمی‌گذاریم عزت ملی، استقلال کشور و عدم وابستگی به بیگانگان مورد اهانت، تمسخر و تجاوز قرار گیرد و راه نفوذ برای دشمنان به جمهوری اسلامی همیشه بسته خواهد ماند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فردوس تصریح کرد: ما نمی‌گذاریم که عده‌ای امنیت و استقلال کشور را زیر سوال ببرند و در مسائل سیاسی، اجتماعی، امنیتی و فرهنگی ما ورود پیدا کنند.

 غلامی یادآور شد: هرگز به دشمنان و بویژه استکبار جهانی اجازه نخواهیم داد که عوامل اساسی اقتدار ملی شامل اقتصاد قوی و مقاوم، علم پیشرفته و روحیه انقلابی ملت ایران توسط استکبار و عوامل آنها در داخل کشور، دچار رکود و عقب‌گرد شود.

 وی تنها راه برون‎رفت از وضعیت موجود را اقتصاد مقاومتی دانست و خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: امام جامعه مسلمانان ما هرگز اجازه نخواهیم داد کسانی در داخل کشور، شیطان بزرگ آمریکا را که کارش کشتار و ریاکاری است را دوست و منجی معرفی کنند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فردوس افزود: شعار "مرگ بر آمریکا" تفکر قرآنی و اسلامی ماست و نمی‌گذاریم این دشمن فریب‌کار و غدار را به عنوان دوست تلقی کنند.

 غلامی با اشاره به اینکه عده‌ای از همین الان سلامت انتخابات و نظارت شورای نگهبان را مورد خدشه و تردید قرار داده‌اند، تصریح کرد: بعضی به دنبال این هستند که جریان افراطی را انقلابی معرفی کنند و این در حالی است که صلابت و نظارت شورای نگهبان به هیچ عنوان قابل تردید نیست.

 در این مراسم به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج، پایگاه‌های بسیج ادارات، کانون‌های بسیج اقشار و نیز رژه موتوری و ماشینی نیروهای نظامی و انتظامی در مسیر خیابان امام خمینی(ره) فردوس انجام شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها