سپاه و بسیج پاسداران حفظ کیان و امنیت کشور می باشند

حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده سپاه و بسیج را پاسداران حفظ کیان و امنیت کشور در مواقع خطر عنوان کرد و اظهار کرد: نقش سپاه و بسیج تنها در مسائل امنیی نیست.
کد خبر: ۸۵۷۲۸۶۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده در دیدار با کارکنان سپاه ناحیه گچساران به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در ابتدای انقلاب اسلامی ایران عده‌ای سعی داشتند انقلاب را از اهداف و مسیر خود دور کنند که با ابتکار امام راحل و شکل‌گیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این نقشه شوم ناموفق ماند.

وی با اشاره به حوادث 36 ساله انقلاب اسلامی، حضور به موقع سپاه پاسداران و بسیج را در تمام صحنه‌ها را اثر‌گذار خواند و افزود: در روزهایی که دشمن بعثی با حمایت غرب به میهن اسلامی ایران حمله کرد، نقش‌آفرینی به موقع سپاه و نیروهای تحت امر این ارگان باعث دگرگونی جنگ به سود ایران شد.

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد:در ادامه در صحنه‌های مختلفی از جمله فتنه 88 سپاه و بسیج بود که به امنیت کشور کمک کرد.

خواجه‌زاده عنوان کرد: تمرکز دشمنان کشور بر دشمنی بر سپاه و بسیج نشانه اثرگذاری این نهاد انقلابی بر تعاملات جهانی است.

وی گفت: در مواقع ضروری که کشور به سپاه نیاز داشته سپاه خدمت با حضور مقتدر سبب شده که مستکبران و دشمنان اجازه هیچگونه دست‌اندازی و تجاوزی را به خود ندهند.

خواجه‌زاده سپاه و بسیج را پاسداران حفظ کیان و امنیت کشور در مواقع خطر عنوان کرد و اظهار کرد: نقش سپاه و بسیج تنها در مسائل امنیی نبوده، بلکه این نهادهای مهم کشور در حوزه‌های فرهنگی، علمی و سازندگی نیز نقش‌های غیر قابل انکاری دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار