سردار کریم پور در مجمع عالی بسیج شهرستان مهریز:

آمریکا به زودی از منطقه خارج خواهد شد

اولین نشست مجمع عالی بسیج و کارگروه های آن در شهرستان مهریز برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۲۸۶۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز: سردار کریم پور در مجمع عالی بسیج شهرستان مهریز با اشاره به گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، به بررسی مسائل منطقه پرداخت و گفت: اکنون در منطقه سه جریان فکری وجود دارد، خط فکری عثمانی، خط فکری وهابیت و خط فکری جمهوری اسلامی ایران.

در ادامه وی داعش را زاییده تفکر عثمانی و ابزار دست ترکیه و آمریکا دانست و القاعده را دست نشانده عربستان سعودی و وهابیت ملعون برشمرد.

مشاور سابق فرماندهی کل سپاه در ادامه تاکید کرد: هدف بعدی آمریکا و ترکیه با توجه به افزایش مهاجرت آوارگان سوری به سمت کشورهای اروپای شرقی، حضور داعش در اروپا است.

وی اشاره به دیدار رئیس جمهور روسیه با  فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) کرد و گفت: پوتین بعد از دیدار با رهبری در مصاحبه ای اینگونه بیان کرده: آن ویژگی هایی که  درباره حضرت مسیح(ع) در انجیل و آموزه های دینی آمده است را همگی در شخصیت رهبر ایران یافته ام.

از حواشی این برنامه می توان به خیر مقدم و ارائه گزارش توسط برادر نصیری مسئول مجمع عالی بسیج شهرستان و بیان یاد و خاطره شهدا و هشت سال دفاع مقدس، حضور خانواده معظم شهداء و ایثارگران و مسئولین ادارات و کارگروه های بسیج، پخش کلیپ از بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد.

 

ارسال نظرات