استاندار لرستان مطرح کرد

الگوگیری مدیریت جهادی از خلاقیت‌های دوران دفاع مقدس

استاندار لرستان گفت: مدیریت جهادی امروز ناشی از خلاقیتی بود که در دوران دفاع مقدس به وجود آمد.
کد خبر: ۸۵۷۲۹۰۷
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، هوشنگ بازوند امشب در مراسم آغاز بازسازی عملیات نصر چهار در الیگودرز با تبریک عید قربان و دهه ولایت از مجموعه شهرستان به جهت برگزاری این برنامه قدردانی کرد.

وی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس افزود: امروز ماحصل فرهنگ، ایثار، شهادت و دستاوردهای بی‌بدیل دفاع مقدس در زندگی ما جاری و ساری است که یقیناً اولین دستاورد دفاع مقدس خودباوری و اعتماد به نفس است.

استاندار لرستان یکی دیگر از دستاوردهای دفاع مقدس را شکوفایی و خلاقیت عنوان کرد و افزود: مدیریت جهادی امروز ناشی از خلاقیتی بود که در دوران دفاع مقدس به وجود آمد و در مهندسی جنگ بزرگ‌ترین اقدامات انجام گرفت.

وی تبلور تفکر بسیجی را یک فرهنگ و فرصتی مناسب برای کشور عنوان کرد و افزود: حضور داوطلبانه مردم در دفاع مقدس یکی از دستاوردهای ارزشمند است که در هیچ جنگی سراغ نداریم و بی‌شک همین حضور بود که رویا‌های صدام را به کابوس تبدیل کرد.

بازوند از سنجش ظرفیت مردم به عنوان یکی دیگر از دستاوردهای دفاع مقدس نام برد و گفت: امروز هم ظرفیت مردم را در حضور آنها در تمام صحنه‌های انقلاب و نظام شاهد هستیم که همین امر برای کشور ما در دنیا امتیاز محسوب می‌شود، تا جایی که پنج قدرت جهانی برای مذاکره با ایران تسلیم می‌شوند.

وی به تجارب کسب شده ایران در اقتصاد که ناشی از دوران دفاع مقدس است، اشاره کرد و افزود: تجارب اقتصادی تحمل 10 سال تحریم را برای مردم و کشور مقدور ساخت، همچنین در تجارب نظامی هم امروز نتایج آن را در عراق و سوریه و دیگر مناطق خاورمیانه مشاهده می‌کنیم تا جایی که با افتخار باید بگوییم روسیه به عنوان دومین قدرت جهانی از این تجارب استفاده می‌کند.

 استاندار لرستان با اشاره به اینکه در دفاع مقدس الگوهای ارزشمندی داشته‌ایم، افزود: دفاع مقدس مظهر آرمان‌خواهی، ایثار، خداباوری، خدامحوری و شجاعت ملت ایران است که امیدواریم الگوهای دفاع مقدس را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و دستاوردهای آن را نیز رونق بیشتری ببخشیم.

وی با اشاره به نقش استان لرستان در عملیات‌های دفاع مقدس افزود: امید است، همتی که لرستان در جنگ داشت به یاری توسعه و پیشرفت اقتصادی لرستان بیاید.

 

ارسال نظرات