دعای پرفیض عرفه در شهرستان لنده برگزار شد

مراسم معنوی دعای پرفیض عرفه با حضور مردم ولایت مدار شهرستان لنده در جوار گلزار شهدای این شهرستان برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۷۲۹۱۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
به گزارش بسیج از یاسوج با حضور پر شور مردم و مسوولان شهرستان لنده مراسم دعای پرفیض عرفه در جوار گلزار شهدای شهرستان لنده برگزارشد.

امروز مردم ولایت مدارشهرستان لنده دست های خود را به سوی خداوند بالابرده و پیوسته دعا می کردند و زیر لب می گفتند: خدایا! غروب این روز را با غروب گناهانمان یکی گردان و آن‌گاه که جان ها و اندیشه ها از نسیم فرح‌بخش نام و یادت سرشار کن.

در روز عرفه با اشک های خود گفتند: خداوندا! بگذار در برکه عرفه، خود را از زنگار غفلت و معصیت شست‌وشو دهیم ودر زلال آفتاب نگاهت، قنوت عشق را عاشقانه به زمزمه کنیم که در روز عرفه سجاده ای به وسعت هستی گسترده ای.

مردم شهرستان لنده امروز را روز بی پیرایگی و آراستگی و روز زمزمه رازمندی های حسین و روز برخورد اشک و لبخند دانستند و از این که بودند تا عرفه ای دیگر را در جوار گلزار شهدای این خطه باشند شاکر وسپاسگذار بودند.

این مراسم با مداحی مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و سخنرانی مسوول نمایندگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده و حضور پر شور مردم برگزارشد.

در کنار این مراسم نیز ایستگاه صلواتی از طرف نمایندگی تبلیغات اسلامی، سپاه ناحیه لنده و دفتر امام جمعه شهرستان لنده نیز برپاشد.

روز عرفه، روزی است که حق تعالی بندگان خویش را به عبادت و اطاعت خود دعوت کرده و از آن سوی سفره جود خود را برای آنها گسترانیده است.
ارسال نظرات