با حضور استاندار و فرمانده سپاه لرستان
با حضور استاندار لرستان، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) این استان، نماینده مردم الیگودرز در مجلس و جمعی از مسئولان و خانواده‌های شهدا و جانبازان بازسازی عملیات نصر چهار در الیگودرز آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۷۲۹۱۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، با حضور استاندار لرستان، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) این استان، نماینده مردم الیگودرز در مجلس و جمعی از مسئولان و خانواده‌های شهدا و جانبازان، بازسازی عملیات نصر چهار در الیگودرز آغاز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الیگودرز با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: همه‌ ساله به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌هایی در استان لرستان اجرا می‌شود و در سال جاری هم با تدبیر فرماندهی سپاه استان بازسازی عملیات نصر چهار به الیگودرز رسید.

مجید سوری با اشاره به زوایا و برکات دفاع مقدس گفت: امنیت امروز کشور مرهون رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است و امروز ایران به جزیره‌ای امن و باثبات در خاورمیانه بحران‌زده تبدیل شده است.

وی با دعوت از مردم الیگودرز و مردم سایر شهرستان‌ها برای حضور در این برنامه، افزود: برای شهرهای هم‌جوار به صورت ویژه دعوت‌نامه‌هایی ارسال شده است، امیدواریم این برنامه در شأن مقاومت و ایستادگی مردم الیگودرز برگزار شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الیگودرز افزود: این برنامه هر شب در الیگودرز برگزار می‌شود و حضور تمام مردم آزاد است
ارسال نظرات