خبرهای داغ:
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم:

جامعه تشنه ترویج سبک زندگی شهداست

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم گفت: اخلاص، همبستگی، ایمان و اطاعت از فرمان ولایت فقیه از ویژگی‌های شهدا بوده و اکنون جامعه اسلامی نیازمند ترویج سبک زندگی شهداست.
کد خبر: ۸۵۷۲۹۲۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد ولی‌زاده در دومین شب برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم که در حدفاصل مسجد مقدس جمکران و شهرک قدس برپا شده است، آغاز سال تحصیلی سال 94 را تبریک گفت و اظهار کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس در راه حق از جان و مال خود گذشته و با ایمان به قدرت ولایت فقیه و بدون توجه به مقطع سنی خود به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفتند.

وی با تاکید بر اینکه دانش آموزان دوران اوایل انقلاب اسلامی برای دفاع از سرزمین خود مدارس خود را نیمه تمام رها کردند افزود: افرادی همچون شهید حسین فهمیده در طول تاریخ دفاع مقدس بسیار هستند که با بررسی سیره زندگی آن‌ها می‌توان از جایگاه معنوی رزمندگان دفاع مقدس آگاه شد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به اینکه کفر و ایمان به عنوان دو جبهه متفاومت طی تاریخ بشر در مقابل یکدیگر قرار داشته‌اند مطرح کرد: ظالمان جبهه کفر برای رسیدن به اهداف خود به جنایت‌های بسیاری پرداخته و چهره آن‌ها برای همگان نمایان شده است.

وی از فرا رسیدن اعیاد غدیر و قربان یاد کرد و ادامه داد: مناسبت‌های مذهبی هر کدام دارای ویژگی‌های بسیاری است که افراد مومن می‌توانند با انجام مستحبات این مناسبت‌ها جایگاه معنوی خود را در نزد خداوند تبارک و تعالی ارتقاء بخشند.

ولی‌زاده خاطرنشان کرد: اتحاد توده‌های مختلف جامعه اسلامی در هشت سال دفاع مقدس سبب هراس دشمن بعثی و تضعیف روحیه سربازان جبهه استکبار شد و اکنون برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی باید این اتحاد حفظ شود.

وی اخلاص، ایمان و اطاعت از فرمان ولایت فقیه را از ویژگی‌های رزمندگان جنگ تحمیلی برشمرد و گفت: پایداری ملت ایران در پاسداری از ارزش‌های اسلام مثال زدنی نیست و این امر در تحقق تمدن اسلامی تاثیر بسیاری دارد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با تاکید بر اینکه هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌آفرینی‌های فرزندان پیر جماران است تصریح کرد: فرزندان انقلاب اسلامی بعد از هشت سال دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و نظامی پیشرفت چشم‌گیری داشته و امیدواریم به برکت خون شهدا این پیشرفت‌ها استمرار داشته باشد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار