مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران:

بیش از ۲۰ هزار ایثارگر در وزارت نیرو شاغل هستند

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران با اشاره به اینکه وزارت نیرو بیش از ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده، گفت: بیش از ۲۰ هزار نفر ایثارگر در وزارت نیرو شاغل هستند.
کد خبر: ۸۵۷۲۹۵۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: سید یعقوب مرادی پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از ایثارگران صنعت آب و برق استان یزد، اظهار داشت: در زمان هشت سال دفاع مقدس، رژیم بعثی تاسیسات برق مناطق مختلف را برای جلوگیری از پیشروی نیروهای ایران از بین برده بود.

وی با تاکید بر اینکه حضور کارکنان وزارت نیرو در مناطق جنگی و خط مقدم جبهه ها ضروری بود، گفت: برای اولین بار کارکنان صنعت برق توانستند آب را در زمان هشت سال دفاع مقدس از زیر آب عبور دهند و بیمارستانها و مراکز نظامی و عمومی را برق دار کنند.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی، بیش از 100 وظیفه به وزارت نیرو واگذار شده بود که در راستای انجام این وظایف، بیش از 500 نفر از کارکنان این وزارتخانه به فیض شهادت نائل آمدند.

مرادی به نام و شعار امسال اشاره کرد و گفت: استان یزد از استانهای پیشرو در زمینه برق و همچنین استانهای با مدیریت خوب در زمینه آب است اما با این وجود باید زمینه های اقتصاد مقاومتی و پیاده سازی آن به صورت کامل در جامعه فراهم شود.

وی ادامه داد: هم اکنون در وزارت نیرو بیش از 20 هزار ایثارگر و یک هزار و 200 فرزند شهید، مشغول به فعالیت هستند که این از افتخارات وزارت نیرو در راستای بزرگداشت فرهنگ شهید و شهادت و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران است.

 

ارسال نظرات