خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مرند:

بیش از ۶۰ برنامه در طول هفته دفاع مقدس اجرا مي شود

خبرگزاري بسيج: فرمانده سپاه مرند در جمع خبرنگاران از اجراي بيش از 60 برنامه در طول هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: دهها برنامه در زمینه های فرهنگی، ورزشی، عمرانی و بهداشتی در نقاط مختلف شهرستان برگزار مي شود.
کد خبر: ۸۵۷۲۹۶۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، جواد قهرمانزاده افزود: حتی برای مناطق محروم نیز برنامه هایی ترتیب داده شده که اعزام اکیپ های پزشکی، بسیج سازندگی و گروه های دامپزشکی از جمله آن هاست.

وي ادامه داد: مردم مرند در طول تاریخ، همیشه در خط ولایت و انقلاب ثابت قدم بودند و با شرکت خود جوش در برنامه های متنوع اين هفته، ارزش هاي دفاع مقدس را گرامي خواهند داشت.

قهرمانزاده با توجه به هجمه فرهنگي دشمنان، يادآوري كرد: هجمه فرهنگی غرب علیه ایران سابقه ای طولانی دارد، ولي پس از انقلاب و آغاز گسترش فرهنگ اسلامی در منطقه و جهان، تلاش و هجمه فرهنگی غرب تشدید شده است.

اين مقام مسئول  با اشاره به فرمايش هاي رهبري در زمينه مقابله با هجمه فرهنگي غرب، خاطرنشان كرد: سازمان بسیج به فرمايش ها و هشدارهای ایشان در عرصه فرهنگی لبیک گفته و در کنار ديگر فعالیت ها، کار تربیتی را افزایش و در قالب حلقه های صالحین و در همه پایگاههاي مرند، این حلقه ها در سنین مختلف براي ترویج هر بهتر اسلام ناب برنامه های مختلفی دارند.

وی با تاكيد به اينكه نبايد برخي انتقادها موجب دلسردي و ناراحتي مسئولان شود، اظهار داشت: مردم مرند علیرغم وجود اختلاف سلیقه، همیشه در خط ولایت و انقلاب بوده اند و حتي در دانشگاه های اين شهرستان و نشست های بصیرتي مساجد، جوانان و دانشجویان آزادنه سوالات خود را طرح و با هم بحث می کنند و فضای مناسبی وجود دارد.

قهرمانزاده با قدرداني از فعالیتها و تلاش های رسانه های جمعی مرند، تصريح كرد: نباید بگذاریم سخنان رهبر فرزانه انقلاب زمین بماند و با توجه به اینکه دشمن درصدد دوقطبی کردن جامعه است، باید در سال همدلی و همزبانی، ضمن رعایت خطوط قرمز نظام، با وحدت در مقابل استکبار و رژیم صهیونیستی بیاستیم.

وی همچنین با ارائه گزارشی از فعالیت های بسیج سازندگی اين شهرستان، اظهار داشت: از آغاز سال جاری(سال94) تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد ریال انواع تسهیلات خود اشتغالی در رشته های مختلف در مرند توسط بسیج سازندگی اعطا شده كه در این راستا بیش از ۶۵ نفر با راه اندازی کارگاه و مشاغل گوناگون وارد عرصه بازار کار شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها