فرمانده سپاه رودسر خبر داد:

اعزام 290 رودسری به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس

فرمانده سپاه رودسر اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی را یکی از برنامه های سپاه رودسر در این ایام عنوان کرد و گفت: 290 از زائرین رودسری به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۷۳۰۲۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷

سرهنگ حسین مصطفی‌پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در حقیقت زنده نگه‌داشتن رشادت و جان‌فشانی‌های شهدا، جانبازان و رزمندگانی است که در راه دفاع از این خاک و آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب و انقلاب شکوهمند اسلامی تلاش کردند و ما نیز امروز با گرامیداشت این ایام باید تلاش کنیم فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه زنده بماند.

وی اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی را یکی از برنامه های سپاه رودسر در این ایام عنوان کرد و گفت: 290 از زائرین رودسری به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه رودسر سفر به مناطق عملیاتی در قالب راهیان نور را حرکتی ارزشمند برای بیمه کردن انقلاب و نظام در مقابل دشمنان دانست و گفت: هدف از این اعزام ها؛ زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و آشنایی نسل نوجوان و جوان با فرهنگ آرمانی دوران دفاع مقدس است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار