خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: بالارفتن سطح و میزان انسجام، اتحاد و روحیه تعاون همکاری، همدردی و همدلی جز رویکردهایی است که باید سینما به طور خاص و رسانه به طور عام آن را سرلوحه کار خود قرار دهد.
کد خبر: ۸۵۷۳۰۴۴
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان و به نقل از ورابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت  اظهار کرد: افزایش ضریب صداقت، شرافت، حُریت در بالا بردن سطح کار سینما به معنی خاص و رسانه به معنی عام تاثیر زیادی دارد.

وی به مقوله آزادگی و حُریت در کار رسانه و سینما تاکید کرد و گفت: موضوع آزادگی برای انسان تا جایی حائز اهمیت است که امام حسین (ع) خطاب به آل ابی سفیان می فرماید« اگر انسان دین ندارید آزاده باشید».

فضیلت با بیان این نکته که حُریت و صداقت جز حداقلهای انسانی است، افزود: برخورداری از این دو مقوله فارغ از دینداری هر فردی بسیار دارای اهمیت است.

وی ضمن اظهار ناخرسندی از تبین زشتی، دروغ، افترا، تهمت و رفتارهایی از این قسم در جامعه، خاطر نشان کرد: بالارفتن سطح و میزان انسجام، اتحاد و روحیه تعاون همکاری، همدردی و همدلی جز رویکردهایی است که باید سینما به طور خاص و رسانه به طور عام آن را سرلوحه کار خود قرار دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تصریح کرد: اگرانسان تلاش کند تا از بندگی تن، شهوت، قدرت، مقام و منزلت دور باشد می توان به آن سینما امیدوار بود و اسم آن را سینمای رحمانی گذاشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها