خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه:
خبرگزاري بسيج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه در یادواره شهدای دفاع مقدس اين شهرستان، گفت: امروزه دشمن با جنگ نرم قصد تضعیف ایمان و عقاید جوانان ایرانی را دارد و تحلیل درست دوران دفاع مقدس، از وظایف ما در قبال خنثی کردن اهداف شوم دشمنان اسلام است.
کد خبر: ۸۵۷۳۰۶۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام حسن امیرنژاد افزود: هفته دفاع مقدس حدیث ماندگار پایداری و دلاوری مرداني است كه در راه دفاع از مکتب، انقلاب و میهن اسلامی، با تقديم جان خود، دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشتند.

وي با اشاره به دلاوری های شهدا و اعتماد مردم به امام راحل(ره) و ولایت فقیه، خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس از نظر معنوی و استقامت رزمندگان و فرماندهان در نبرد حق علیه باطل، شجاعت و بزرگواری آن ها در مقام قدرت، برادری و همدلی، بی اعتنایی به دنیا و شوق شهادت طلبی مثال زدنی است.

در ادامه این آئين، داریوش اردبیلی از یادگاران دوران دفاع مقدس، به خاطره گویی از آن دوران پرداخته و یاد شهدا و رزمندگان شجاع و دلاور را زنده کرد.


یادواره شهدای دفاع مقدس ميانه به همت پایگاه بسیج حضرت ابوالفضل(ع) حوزه شهید بهشتی در شهرک شهید بهشتی ميانه برگزار و در پايان اين آئين از بسیجیان نمونه و جمعي از خانواده شهدا تجليل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها