امام جمعه اردکان در خطبه های نماز عید سعید قربان گفت : درس بزرگ عید قربان مبارزه با زشت ترین رذائل اخلاقی است .
کد خبر: ۸۵۷۳۰۶۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ حجه الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در خطبه های نماز عید سعید قربان ضمن تبریک این عید بزرگ به بیان اهمیت اقامه نماز و اطعام به دیگران پرداخت .

وی با توصیه به انجام صله رحم از مردم خواست در قربانی کردن مشارکت کنند .

امام جمعه اردکان اظهار داشت : درس بزرگ عید قربان مبارزه با زشت ترین و مضرترین رذائل اخلاقی یعنی خودبینی و خودخواهی است .

وی گفت : امتی که با پیروی از حضرت ابراهیم (ع) حاضر است جان و مال خود را فدای اسلام کند همیشه آماده مبارزه است و در همه عرصه ها نیز پیروز و سربلند خواهد بود .

حجه الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده های معظم شهداء افزود : پدران و مادران شهداء در دوران دفاع مقدس با تقدیم عزیزان خود مثل کوه ایستادند و با افتخار اعلام کردند که فرزندان خود را در راه اسلام فدا کردند و ما باید در هر لحظه این درس را برای خود تداعی کنیم .

وی تصریح کرد : ما اعلام می کنیم که گوش به فرمان ولی زمان خود مقام معظم رهبری تا پای جان از اسلام ، معارف دینی ، ناموس و وطن خود دفاع می کنیم و در مقابل دشمنان می ایستیم و مبارزه با مستکبران تمام شدنی نیست .

امام جمعه اردکان گفت : آمریکا و اسرائیل ، فرعون و نمرود زمان ما هستند و ما باید برای مبارزه با آنها آماده باشیم .

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به کنگره عظیم حج افزود : بزرگترین مسأله مسلمانان در زمان ما دشمنی آمریکا و اسرائیل است .

حجه الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر اظهار امیدواری کرد که این مسأله فراموش نشود و مسائل سیاسی و اقتصادی دیگر ما را از موضوع اصلی باز ندارد .

ارسال نظرات