فرماندار میبد در مراسم بازگشایی مدارس:

راه شهدا را با سلاح ایمان و عمل و طی کردن مدارج علمی ادامه دهید+ تصاویر زنگ مهر و مقاومت

همزمان با اول مهر و با حضور فرماندارمیبد، مدیر آموزش‌وپرورش و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج میبد و جمعی از مسئولین، زنگ مهر و مقاومت در آموزشگاه شاهد باهنر شهرستان میبد نواخته شد و امروز رسماً 17 هزار و 725 دانش‌آموز در این شهرستان راهی کلاس‌های درس شدند.
کد خبر: ۸۵۷۳۰۷۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج واحد میبد به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد در این مراسم با گرامی داشته هفته دفاع مقدس و تبریک سال تحصیلی جدید به معلمان و مدیران فرهنگی و دانش آموزان گفت: اول مهر بهترین روز زندگی شما دانش آموزان است.

حسین فلاح با تأکید بر اینکه در مدارس و در بین دانش آموزان باید علم و عمل کنار هم باشد گفت: برای رسیدن به افق‌های بالای علم و دانش و سعادت باید مدارج تحصیلی را با برنامه و تلاش و پشتکار طی کنید.

وی شهرستان میبد را از شهرهای استعداد خیز و علمی و فرهنگی خواند و بابیان اینکه به حمدالله دانش آموزان شهرستان میبد سال‌های متوالی در کنکور سراسری افتخار آفریدند افزود: امروز بسیاری از مردم میبد در شاخص‌های تولید و اقتصاد و علم و فرهنگ در سطح استان و کشور فعال‌اند.

فرماندارمیبد بابیان اینکه در دوران 8 سال دفاع مقدس بسیاری از کسانی که در جبهه‌های حق علیه باطل در مقابل رژیم بعثی صف‌آرایی کردند دانش‌آموزانی از جنس شما و هم‌سن‌وسال شما بودند افزود: امروز شاید نیاز به دست گرفتن سلاح نباشد اما شما باید با سلاح ایمان و عمل و طی کردن مدارج علمی راه آن شهدا را ادامه دهید.

فلاح بابیان اینکه متأسفانه امروز دنیا و به‌ویژه کشور ما زیر هجمه فرهنگی و فضاهای مجازی دشمن قرارگرفته است و دشمن می‌خواهد با سرگرم کردن نسل نوجوان و جوان ما با ابزارهای اینترنت و ماهواره، تبلت و فضاهای مجازی، فرصت‌های رشد و پیشرفت را از ما بگیرند تصریح کرد: آموزش‌وپرورش و نسل نوجوان و جوان ما باید با برنامه‌های جامع مسیر سعادت و پیشرفت و آبادانی کشور را طی کنند.

فرماندارمیبد در ادامه با اشاره به برخی از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه امروز هم گفت: دانش آموزان ما باید در برخورد با برخی از مسائل و آسیب‌های جامعه، آستانه تحمل خود را بالا ببرند و با فراگیری علم و دانش و تزکیه نفس بتوانند از مشکلات عبور کنند.

783 کلاس در 135 آموزشگاه برای تحصیل دانش آموزان در شهرستان میبد 

پیش‌بینی‌شده است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار