فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی گفت: ما باید برای حفظ و ارتقای فرهنگ دفاع مقدس در جامعه تلاش وافری داشته باشیم که تحقق این مهم به تلاش ،وحدت و انسجام ملی وابسته است.
کد خبر: ۸۵۷۳۰۹۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس ،گفت: دفاع مقدس نقش ارزش آفرینی در تمامی ابعاد زندگی اجتماعی،سیاسی و فرهنگی جامعه ما داشت و امروز حراست از این ارزشها وظیفه تمامی مردم به خصوص بسیجیان و پاسداران است.

سرهنگ پاسدار امید علی شریعت نیا تصریح کرد:ما باید برای حفظ و ارتقای فرهنگ دفاع مقدس در جامعه تلاش وافری داشته باشیم که تحقق این مهم به تلاش ،وحدت و انسجام ملی وابسته است. 

وی گفت: دشمنان قسم خورده نظام ما که با تحمیل یک جنگ طولانی و جان فرسا به دنبال نابودی ما بودند ،هنوز هم دست از کینه و دشمنی برنداشته اند و در حال حاضر به دنبال کمرنگ کردن وقایع ارزشی و سرنوشت ساز امت ما به خصوص دفاع مقدس هستند .

شریعت نیا تاکید کرد:وظیفه ما در این زمینه بسیار سنگین است و باید به همت روشنفکران و کارشناسان زمينه سازي براي اهميت يافتن اين ارزش ها در کشور صورت گیرد.

ما وظیفه داریم ارزشهای دفاع مقدس را به باورهای ذهنی تبدیل کرده و با باز آفريني فرهنگي ارزش هاي دفاع مقدس و  معرفي نمادها و قهرمانان اين عرصه گرمای این واقعه حماسی را به نسل های بعدی انقلاب انتقال دهیم.

همانطور که در هر کاری از پیشکسوتان آن عرصه جهت بهبود کار و حصول نتیجه بهتر استفاده فکری و عقیدتی می شود برای بازخوانی اندیشه ها ناب دفاع مقدس هم نیازمند استفاده از تجارب فرماندهان و رزمندگان و خانواده شهدا و ایثارگران داریم. 

دوران دفاع مقدس که بخشی از میدان افتخارآفرینی فرزندان انقلاب است نیاز به پاسداری و حراست دارد که در این راه نباید از هیچ کوششی دریغ کنیم .

ارسال نظرات