امام جمعه شهرستان لنده گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که باعث ماندگاری روز افزون نظام جمهوری اسلامی خواهدشد و در ادامه این راه باید بصیریت و ولایت مداری خود را بیش از پیش تقویت کنیم.
کد خبر: ۸۵۷۳۰۹۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج حجت الاسلام مهدی کیانی اصل امام جمعه شهرستان لنده در این مراسم معنوی ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و90شهید گلگون کفن شهرستان لنده اظهارکرد: ایثارگری ها و جانفشانی های شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس از ذهن هیچ یک از ایرانیان پاک نخواهد شد و لازم است فرهنگ ایثار و شهادت روز به روز تقویت شود.

وی افزود: همه ما در قبال دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و شهدا مسوول هستیم و باید حماسه های مربوط به هشت سال دفاع مقدس را بدون کوچکترین دخل و تصرفی به نسل جوان منتقل کنیم.

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که باعث ماندگاری روز افزون نظام جمهوری اسلامی خواهدشد و در ادامه این راه باید بصیریت و ولایت مداری خود را بیش از پیش تقویت کنیم.

وی تاکید کرد: زمان شناسی، ولایت مداری و اطاعت از ولی امر خود در قبال دین و ارزش ها مهمترین رسالت های بودند که شهدا به خوبی آن را انجام دادند.

ارسال نظرات