خبرهای داغ:
رحیمی رئیس ستاد انتخابات استان قزوین اعلام کرد :پوشش آنتن دهی شعب اخذ رای در سطح استان قزوین کامل می شود
کد خبر: ۸۵۷۳۱۴۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
به گزارش  خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل ازاداره کل روابط عمومی استانداری ،ایوب رحیمی در هشتمین جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد  بیان  داشت: آسیب شناسی و بررسی نقاط ضعف انتخابات گذشته باید در دستور کار ستاد انتخابات استان و شهرستان ها قرار بگیرد و در این زمینه ازحداکثر ظرفیت های استان استفاده شود .

وی افزود:  نقاط مشکل دار استان  در زمینه پوشش آنتن دهی مخابرات و شبکه های الکترونیکی از سوی فرمانداران به ستاد انتخابات استان  اعلام شده است که باید توسط یک کمیته فنی در بخش فناوری اطلاعات این مناطق مورد بازبینی قرار بگیرد و در صورت مشکل حل و رفع شود.
رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه"با تشکیل تیم  کارشناسی  در سطح استان این موضوع شفاف سازی و براساس یک برنامه  زمان بندی نقاط کور شناسایی و مرتفع شود." در ادامه گفت: افزایش پهنای باند در دستور کار  ستاد انتخابات استان است و موضوع از طریق وزارت کشور در دست پیگیری قرار دارد.
 به  گفته رحیمی،انتخابات برای ما بسیار مهم و سرنوشت ساز است که برای اجرای مطلوب آن باید بسترهای لازم فراهم کرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار با تاکید بر اینکه"همه دستگاه های اجرایی باید 24 ساعت قبل از روز رای گیری از هر گونه حفاری اجتناب کنند " اظهار داشت: پیشگیری از ایجاد هرگونه  اختلال در شبکه ارتباطی و بسترهای الکترونیکی انتخابات از جمله اهداف و  دلایل این موضوع می باشد.
وی افزود:  تعداد معدودی از ساکنین استان فاقد کارت ملی هستند که اداره کل ثبت احوال  باید از طریق رسانه های جمعی بویزه صداوسیما نسبت به اطلاع رسانی  در این زمینه اقدام کند.
رئیس ستاد انتخابات استان  با اشاره به  اینکه"  باید از همه ظرفیت ها برای برگزاری کیفی انتخابات استفاده شود." تصریح کرد: دولت تدبیر و امید بر برگزاری انتخاباتی قانونمند،سالم ،شفاف  و با مشارکت حداکثری تاکید دارد و لازمه تحقق آن همکاری و مشارکت همه دستگاه های اجرایی می باشد.
گفتنی است ،در این جلسه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات به همراه برنامه ها و اولویت های حوزه فناوری اطلاعات برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات از سوی مدیرعامل شرکت مخابرات، معاون سازمان مقررات و تنظیمات رادیویی و همچنین لک مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری ارائه شده است.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها