خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر نفوذ سیاسی و فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی، اصلی‌ترین نگرانی و مهم‌تر از مسائل هسته‌ای بوده است.
کد خبر: ۸۵۷۳۱۵۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سید مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی مراسم هفته دفاع مقدس که در مسجد المهدی مینودرقزوین در راستای پیامده‌ها و الزامات از قطعنامه 598 تا 2231برگزار شد با اشاره به اولویت برنامه‌های دشمنان انقلاب، اظهار داشت: برنامه‌ریزی در راستای عدم نفوذ سیاسی  و فرهنگی دشمنان انقلاب به منظور ایجاد انحراف در اذهان جامعه یکی از مهم‌ترین دغده‌های اصلی امروزه محسوب می‌شود که باید در اولویت قرار بگیرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مسئله نفوذ دشمنان در زمینه‌های فرهنگی و سیاسی  بسیار مهم‌تر و جدی‌تر از مسائل هسته‌ای در جامعه امروزی است که در آینده شاهد بروز این مشکلات هستیم.

حسینی در رابطه با جنگ با داعش در خاک عراق و سوریه، خاطر نشان کرد: حفظ و حراست از مرز‌های کشور، سیاست به کار گرفته شده در راستای جنگ با داعش در سوریه و عراق بوده تا از این طریق بتوان از ورود و دخول نفوذ دشمنان انقلاب و داعش به مرز‌های کشور ایران جلوگیری کرد تا در آینده شاهد بروز مشکلات و ناامنی در مناطق مرزی کشور نباشیم.

وی تصریح کرد: بسیاری از شرکت‌ها دولتی در جامعه امروز به افراد نالایقی سپرده شده است که به قواعد و قوانین نظام اسلامی هیچ‌گونه اهمیتی قائل نشده و اعتقادی نیز به این قوانین ندارند و این افراد کسانی بوده که امروزه در بسیاری از تصمیم گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها در جامعه نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در رابطه با رشادت‌های بی سابقه رزمندگان در تاریخ دنیا، عنوان کرد: عملیات والفجر هشت به مدت سه سال به طول انجامید که اجرای این عملیات دنیا را حیرت‌زده کرد به طوری که در حال حاضر نیز بسیاری از کشور‌ها و تمدن‌های بزرگ از جمله چین از این عملیات در راستای کسب اطلاعاتی از تاکتیک‌های رزمی و پیشینه فرماندهان ایرانی الگو برداری می‌کنند.

حسینی اظهار کرد: کشور عراق که علاوه بر جنگ تحمیلی ، مشکلات بسیاری را برای کشور به وجود آورده در حال حاضر در اختیار کشور ایران و تحت نظر سردار سلیمانی بوده که وضعیت این کشور در حال حاضر به مرتبه‌ای رسیده است که بدون اجازه وی نمی‌تواند عملیاتی را اجرایی کند.

 

1007/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها