خبرهای داغ:
​عضو شورای شهر قزوین در یادواره شهدای شهرستان البرز :

وظیفه ما پیام رسانی آرمان های شهداست

حسین صلح جو گفت : وظیفه امروز ما پیام رسانی آرمان ها و عمل به وصایای آنهاست که نمیتوان این ارزشها و آرمانها را فراموش کرد .
کد خبر: ۸۵۷۳۱۵۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان البرز ، حسین صلح جو عضو شورای شهر قزوین و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین  در مراسم یادواره شهدای بخش مرکزی  شهرستان البرز که  باحضور فرمانده سپاه البرز سرگرد علیرضا حیدری ، نیروهای نظامی و انتظامی در جوارمزار شهدای شهرالوند و با حضور خانواده های معظم شهدا وجانبازان و مردم شهید پرور شهرستان البرز برگزارشد اظهارداشت : پیام شهدا ایستادگی ، مقاومت ، ایثار و ولایت پذیری است که شهدای ما با پیروی از امام راحل از حریم ولایت دفاع کردند و وظیفه ما رساندن این پیام به همگان است .

وی تاکید کرد : اینکه ما بتوانیم به درستی به وظیفه وتعهد خود نسبت به شهدا عمل کنیم باید آنها را ناظر به اعمال خود بدانیم وبا الگوسازی و عمل به وصایای شهدا مسیر حرکت انقلاب برای پیشرفت واقتدار را به راحتی بپیماییم .

صلح جو  افزود : شهدا خالصانه ودر راه دفاع از ارشهاو آرمان های  انقلاب و با تبعیت از فرامین امام خمینی (ره) جان خود را در راه رضای خداوند  فدا کردند و ذره ای دراین مسیر نه کوتاهی و سستی از خود نشان داده ونه هیچ گاه دلسرد شدند و با تمام توان دراین مسیر قدم برداشتند تا ما امروز بتوانیم در آسایش وراحتی زندگی کنیم .

وی عنوان کرد : عملیا تهای مختلف در دوران دفاع مقدس نشان می دهد که رزمندگان اسلام با اقتدا به فرامین حضرت امام تنها ولایت پذیری را سرلوحه خود قرار دادند و ما می بینیم که در بسیاری از موارد مانند شکست حصر آبادان ، آزادسازی خرمشهر و یا نگهداری جزایر استراتژیک با عمل به فرمان امام و شوق تبعیت از فرامین ولایت فقیه به پیروزی های بزرگ دست پیدا کردند .

حسین صلح جو  گفت : شهدا ورزمندگان دفاع مقدس به ما درس آزادگی ، شرافت و ایستادگی در برابر استکبارجهانی را یاد دادند تا ما با عزت ، اقتدار و سربلندی زندگی کنیم وهیچ گاه در برابر استکبار جهانی سر فرود نیاوریم .

وی درپایان خاطرنشان کرد : به یقین  شفاعت شهدا در روز قیامت شامل کسانی خواهد شد که در مسیر شهدا حرکت کرده و با تاسی از آنان ضمن ایستادگی و مقابله با نفوذ استکبار جهانی از ولایت فقیه و حریم ولایت دفاع کردند تا انقلاب و ارزشهای آن پایدار بماند .

حضور کمرنگ مسئولین در این مراسم مساله ای بود که از نظر رسانه ها به دور نمانده و مردم نیز از آن انتقاد کردند .

 

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها