امام جمعه بخش پره سر:

راه شهادت همچنان باقی است

امام جمعه بخش پره سر با شهادت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس کار تمام نشده و ما باید راه شهدا را ادامه دهیم.
کد خبر: ۸۵۷۳۱۶۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد در یادواره 13 شهید والامقام دهستان دیناچال رضوانشهر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: با شهادت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس کار تمام نشده و ما باید راه شهدا را ادامه دهیم.

وی با اشاره به برقراری امنیت و آسایش در کشور به برکت خون شهدا تصریح کرد: این آرامش، اقتدار و امنیتی که در ایران ما حاکم هست به برکت جانفشانی های شهدا و ایثارگران است.

امام جمعه بخش پره سر با بیان اینکه فرهنگ و هنر دو مقوله ای است که می توان ایثارگری های شهدا را به نمایش کشید گفت: می توان با انجام فعالیت های فرهنگی و هنرمندانه نظیر برگزاری چنین یادواره هایی فرهنگ شهادت و ایثار را در جامعه منتشر و آنها را از نسلی به نسل دیگر انتقال داد.

حجت الاسلام مهدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود به آسیب های دینی و فرهنگی از سوی دشمنان اشاره کرد و افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب این بار در صدد هجمه به مقدسات دینی و ارزش های فرهنگی در کشورمان هستند که ما با هوشیاری باید جلوی نفوذ دشمنان را بگیریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قدرت ما در دوران دفاع مقدس موشک و ادوات نظامی نبود بلکه قدرت ایمان و روحیه شهادت طلبی باعث پیروزی ما در این جنگ 8 ساله شد که باید این عامل را حفظ نمود.

ارسال نظرات