خبرهای داغ:
​ فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز :
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرزگفت: دوران خدمت سربازی برای جوانان فرصت بزرگ کسب تجربه های جدید برای زندگی آینده آنان می باشد که می تونند از آن به خوبی استفاده کنند .
کد خبر: ۸۵۷۳۱۶۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان البرز ، سرگرد علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در نشست صمیمی با پرسنل وظیفه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز که با حضور سربازان وظیفه صورت گرفت  اظهارداشت : یکی از بهترین دوران زندگی هر جوانی می تواند دوران خدمت سربازی او باشد به شرطی که بتواند از این فرصت به دست آمده به خوبی استفاده کرده وخاطرات خوشی را برای خود رقم بزند .

وی تاکید کرد : پرسنل وظیفه و سربازان  متعهد نیروهای انتظامی و نظامی در کشور وظیفه سنگینی را بر دوش دارند که آن دفاع از آرمان ها وارزشهای دینی است که بسیاری از این سربازان وظیفه در مرزهای کشور و بسیاری نیز در داخل کشور در همراهی با نیروهای نظامی و انتظامی امنیت را در کشور برقرار کرده و سهم زیادی را در زمینه ایجاد امنیت برعهده دارند .

سرگرد حیدری گفت : جوانان سرباز باید از جوانی خود وفرصت به دست آمده برای تهذیب نفس خود استفاده کنند واین موقعیت را با گذراندن وقت خود به بطالت هدرندهند بلکه به تاسی از زندگی پاک جوانی پیغمبران راه و رسم زندگی پاکی را در پیش بگیرند و از دستاوردهای دوران خدمت سربازی استفاده کنند .

وی افزود : کسب تجربه زندگی جمعی ، تبادل ارتباطی با دیگران ، زندگی در شرایط بیرون از جمع خانواده و تجربه شرایط مختلف زندگی می تواند جوانان را برای زندگی آینده آنان آماده سازد و ضمن استفاده از این تجربه برای زندگی آینده خود ،  یک جوان پس از گذراندن دوران خدمت سربازی بسیاری از عادات اولیه خود را ترک کرده وبه اخلاق کریمه ومناسب مهیا گردد .

حیدری مسئولیت پذیری ، امانتداری و نظم وانظباط را از دیگر ثمرات دوران خدمت سربازی برشمرد و گفت : ایجاد اصول انظباطی در زندگی فردی و به وجود آمدن اعتماد به نفس و شخصیت سازی از دیگر مواردی است که باید در دوران سربازی مورد توجه قرار گرفته و جوانان با تمرین زندگی در شرایط بحرانی و متفاوت ،  خود رابرای زندگی آینده آماده می سازند .

وی در پایان خاطر نشان کرد : جوانان پرسنل وظیفه و سربازان  تلاش کنند تا  با تاسی از شهدا با تقویت روحیه ایثار و از خود گذشتگی و روحیه جوانمردی در خود ضمن یاری رسانی به یکدیگر در زندگی اجتماعی خود دست گیر همدیگر باشند .

ب / پ 30 / 3002

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها