خبرهای داغ:
سردار آسودی گفت : وصیت شهدا این بود که امریکائی که از در بیرونش کردیم از پنجره باز نگردد.
کد خبر: ۸۵۷۳۱۷۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سردار محمد علی آسودی مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه در سخنان قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گرگان در جمع مردم این شهر گفت :امریکای جنایتکار تا مفرق دستانش به خون جوانان این کشور آلوده است.
وی درادامه افزود : امریکا به دنبال نفوذ از قبل برجام است و مهمترین بحث مقام معظم رهبری حول این محور است.
سردار آسودی با اشاره به اینکه برجام نقاط منفی و مثبتی به همراه دارد گفت : آنچه که مهم است این است که دشمن به دنبال نفوذ سیاسی ، اقتصادی ،فرهنگی و... از قبل برجام است و به گفته اوباما امریکا به دنبال این است که شعار مرگ بر امریکا و ایستادگی در مقابل غرب از سوی رهبران ایران حالت انفعال به خود بگیرد.
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه همچنین اذعان کرد : وصیت شهدا این بود که امریکائی که از دربیرونش کردیم از پنجره بازنگردد و قطعا هرکس  که به وصیت شهدا عمل نکند محکوم به نابودی است.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود حادثه تلخ منا را نشان از بی عرضگی آل سعود اعلام کرد وگفت: آل سعود نشان داد که کفایت لازم را برای برگزاری مراسم عظیم حج ندارد.
آسودی جنگ هشت ساله را با عنوان جنگ تحمیلی بیان کرد و در رابطه با این موضوع گفت:عنوان جنگی که بر علیه ملت مظلوم ایران اسلامی به سرکردگی امریکای جنایتکار و اروپا و جماهیر شوروی را غیر از جنگ تحمیلی نمی توان نام برد زیرا ما با کسی سر جنگ نداشتیم و جنگ در نظر ما مزموم بود اما 84 کشورحمایت و پشتیبانی خود را از رژیم بعث و صدام انجام دادند تا نظام اسلامی را سرنگون کنند و جنگی جهانی را بر ما تحمیل کردند.
معاون سابق فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان خاطر نشان کرد : دفاع جانانه ملت ایران باعث شد تا حماسه ای ماندگار و بزرگ در تاریخ این کشور خلق گردد و ما به گفته امام (ره) که در منشور سال 68 فرمودند برای یک لحظه هم از عملکرد خود در جنگ نادم وپشیمان نیستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها