خبرهای داغ:
حجت الاسلام قربانعلی برقرار گفت :داعش به نام اسلام دست به جنایت می زند.
کد خبر: ۸۵۷۳۱۸۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ حجت الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان اظهار کرد: امریکا در افغانستان به بهانه واهی مبارزه با تروریسم حقوق بشر را پایمال می کند و زیر پرچم دفاع از حقوق بشر دست به جنایت می زند.
وی درادامه افزود : به گفته امام (ره) این ساده انگاری است که فکر کنیم امریکا از اسلام دست برداشته است .
حجت الاسلام برقرار با بیان اینکه امریکا شیطان بزرگ است گفت : امریکا هم اغوا می کند و هم انسانهای بی گناه را میشکد و بیشترین فروش سلاح های مرگبار امروز توسط امریکا انجام می گیرد.
امام جمعه موقت گرگان همچنین با اشاره به حادثه تلخ مکه آن را محصول بی کفایتی عربستان در برگزاری مناسک حج دانست.
برقرار همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش و اهمیت سخن در زندگانی انسان گفت : بنا به فرمایش امام کاظم (ع) انسان مسلمان اجازه ندارد هرچه خواست بر زبان بیاورد و باید کار او بر اساس عقل باشد.
وی درادامه افزود : افراد بی منطق با خرافات در دین نفوذ کرده اند وانحرافات عملی و عقیدتی را به وجود آورده اند.
حجت الاسلام برقرار در ادامه با برشمردن گام های سه گانه شیطان برای اینکه انسان به انحراف کشیده شود گفت : انحراف تدریجا به وجود می آبد و شیطان ابتدا با بستن راه دانش و بینش مردم را به وادی جهل و ظلمت سوق می دهد و نمی گذارد مردم به صواب(حقیقت) برسند.
امام جمعه موقت گرگان جلوه دادن تخلفات انسان را یکی دیگر از راهکارهای شیطان نام بردو گفت:شیطان با زیبا جلوه دادن تخلفات انسان را تا جایی می کشاند که حتی به خدا هم سخن ناروا نسبت میدهد و نمونه آن امروز گروه داعش است که به نام اسلام دست به جنایت می زند.
گفتنی است در نماز جمعه این هفته گرگان ندای مرگ بر آل سعود سر داده شد و مردم مومن این شهر با برگزاری راهپیمایی بعد از نماز جمعه از اقدامات جنایکارانه آل سعود و کشته شدن حجاج در منسک حج انزجار خود را به این رژیم خبیث اعلام کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها