امام جمعه میامی با اشاره به حادثه مکه مکرمه و جان باختن بسیاری از مسلمانان جهان،اظهار داشت: مقامات عالی آل سعود مسئول حوادث غم انگیز مکه مکرمه هستند.
کد خبر: ۸۵۷۳۱۹۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه میامی در مسجد جامع این شهر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: انسجام و وحدت عامل پیروزی دفاع مقدس بود و اگر ایران اسلامی به این اقتدار در عرصه های مختلف بین المللی رسیده است نتیجه این اتحاد و انسجام است.

وی در ادامه با اشاره به حادثه مکه مکرمه و جان باختن بسیاری از مسلمانان جهان، اظهار داشت:این حادثه و کشته شدن بسیاری از مسلمانان باعث جریحه دارشدن قلب مسمانان جهان و بویژه مردم ایران اسلامی شد.

امام جمعه میامی مقامات عالی آل سعود را مسئول حوادث غم انگیز مکه مکرمه دانست و افزود: در حادثه خفگی تعدادی از حجاج در قطار، سقوط بالابر بر روی حجاج و حادثه اخیر در منا و کشته شدن بیش از هزار نفر از مسلمانان نتیجه بی کفایتی مسئولان آل سعود است.

صفایی پور ضمن بیان اینکه بی کفایتی مقامات آل سعود در حج امسال به جهانیان نشان داده شد، تأکید کرد: مقامات بین المللی و کشورهای اسلامی باید تکلیف اماکن مشرفه عربستان سعودی را مشخص کنند و سران کشورهای اسلامی مکه و مدینه را از دست آل سعود بی کفایت نجات دهند.

وی با تاکید بر اینکه آل سعود به نیابت از آمریکا و اسرائیل جنگ را در منطقه شروع کرده است،افزود: آل سعود با توجه به اینکه درکشورهای مختلف جنگ را آغاز کرده است فرصت مدیریت حجاج در عربستان سعودی را ندارد.

امام جمعه میامی گفت: امروز آل سعود نائب آمریکا و اسرائیل غاصب است که در کشورهای اسلامی دست به کشتار مردم مسلمانان زده است و ملت ایران اسلامی انزجار خود را از آمریکا و اسرائیل و جنایات آل سعود اعلام می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها