مردم استان چهارمحال و بختیاری در محکومیت تعرض صهیونیست ها به قبله اول مسلمین و حملات آل سعود به مردم یمن و بی کفایتی آنها در مدیریت مناسک حج تظاهرات کردند.
کد خبر: ۸۵۷۳۲۰۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مردم استان پس از اقامه نماز پرصلابت جمعه این هفته در محکومیت تعرض بی شرمانه صهیونیست ها به قبله اول مسلمین جهان و همچنین حملات بی شرمانه آل سعود به مردم یمن و بی کفایت آل سعود در برپایی مناسک حج امسال تظاهرات کردند .

شرکت کنندگان در تظاهرات امروز، باسردادن شعارهای "لا اله الا الله، مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر استکبار" و "مرگ بر آل سعود"، خشم و انزجار خود را از تجاوزگران اعلام کردند و خواستار توقف جنایات بی‌شمار و وقیحانه رژیم های کودک کش صهیونیستی و آل سعود شدند.

علاوه بر شهرستانهای 9گانه استان چهارمحال و بختیاری، تظاهرات نمازگزاران جمعه در شهرکرد از مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تا میدان دانش این شهر برگزار شد.

گفتنی است: تعرض بی شرمانه مزدوران صهیونیستی به قبله اول مسلمین در روزهای اخیر و همچنین قتل عام مردم بیگناه یمن از هوا و زمین به دست آل سعود، جنایتی آشکار و همسو از سوی استکبار جهانی و مزدوران منطقه ای آنان علیه ملتهای مسلمان است که با سوء مدیریت رژیم ریاض در مناسک حج همراه شده و چندهزار نفر از میهمانان حرم امن الهی را نیز در عید قربان به قربانگاه فرستاد.

در پايان اين تظاهرات بيانيه ی 5 بندی قرائت و با شعار "لا اله الا الله ، محمدا رسول الله" حاضران تأیید شد.

ارسال نظرات