پیام فرماندارمیبد به مناسبت آغاز سال تحصیلی

فرماندار میبد با صدور پیامی فرا رسیدن مهرماه، ماه مهربانی و خاطره های شورانگیز و آغاز سال تحصیلی 94-95 را به همه محصلین مدارس و دانشجویان مراکز آموزش عالی میبد تبریک گفت.
کد خبر: ۸۵۷۳۲۲۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از روابط عمومی فرمانداری میبد، متن کامل پیام "حسین فلاح" به شرح ذیل است:

"سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد و سپاس خدای عزوجل را که اسباب تعالی انسان‌ها را در اندیشه و تفکر قرارداد.

فصل تابستان گذشت و مهر دفتر خاطرات جدید خود را به روی انسان‌های پاک و بی‌ریا گشود تا یک سال در سنگر علم و دانش و در پرتو هدایت‌های و راهنمایی‌های معلمان، برگ‌های زرین دوره تحصیلی، پر از اندیشه ورزی و خاطرات به‌یادماندنی گردد.

ازآنجاکه آموزش‌وپرورش میبد و دانش آموزان هرسال افتخارمی آفرینند و سال‌هاست که با کسب رتبه‌های برتر کنکور سراسری، قله‌های رفیع علم و دانش را درمی‌نوردند؛ قطعاً برای سال تحصیلی جدید هم با شورونشاط بیشتر، برنامه‌های خوب علمی و درسی را همچون گذشته دنبال می‌کنند تا برگ زرین دیگری را به تاریخ قطور افتخارات خود و شهرستان میبد بی افزایند.

امروز سعادت و رشد و پیشرفت هر جامعه رسیدن به علم و دانش و گشودن دروازه‌های علوم و فناوری جدید به روی انسان‌هاست؛ بنابراین ازآنجاکه ایران اسلامی برای رسیدن به اهداف عالی و متعالی خود در دنیا به دانش و علم نیاز دارد نسل نوجوان و جوان ما باید با پرهیز از هرگونه فضاهای مخربی که دشمن برای آن‌ها گسترده است راه کمال و سعادت و علم و دانش را طی کنند.

این‌جانب با تبریک آغاز بهار دانش و اندیشه به مدیران، معلمان و اساتید دانشگاه‌ها، ستاد آموزش‌وپرورش، خانواده‌ها، دانش آموزان و دانشجویان امید دارم که سال تحصیلی جدید در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج)، تلاش مدیران و معلمان سرشار از موفقیت و پیروزی باشد."

 

ارسال نظرات