فرمانده سپاه انصار المهدی (عج)استان زنجان گفت: دشمن در راستای نابودی انفلاب اسلامی ایران گام بر می دارد؛ این در حالی است که انقلاب اسلامی در قلب مسلمانان جهان جا گرفته است.
کد خبر: ۸۵۷۳۲۳۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، سردار کرمی پیش از خطبه های نماز جمعه زنجان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس خاطر نشان کرد: هدف دشمنان، خاموشی نور خدا و انقلاب اسلامی و فاصله از ولایتمداری است.
وی تاکید کرد: تخریب اعتقادات و باورهای دینی عاشورایی مردم وتهاجم فرهنگی علیه باور های جوانان، نفوذ در آن ها، از نقشه های شوم بیگانگان است، اما باید برای در امان ماندن از این فتنه ها، بر محور ولایت فقه حرکت کرد و از ایشان پیروی کرد.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان یاد آور شد: جنگ دنیای امروز، جنگ اراده هاست که از ابعاد فکری، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی جوانان را تهدید می کند، تا ملت را تضعیف کند و حکومت ظالم ایجاد کند، اما وجود اراده آهنین خدایی، روحیه انقلابی این اتفاق نخواهد افتاد.
سردار کرمی به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره و خاطر نشان کرد: مقابله با این توطئه ها نیازمند خودکفایی در همه ی زمینه هاست تا تداوم واقتدار انقلاب اسلامی، حفظ شود زیرا بیگانگان، رشد وشکوفایی ایران را نمی خواهند.
وی در ادامه، ضمن تسلیت فاجعه منا اظهار داشت: بسیاری از ابر قدرتها مانند آمریکا، حامی گروهای تروریستی مانند داعش، القاعده است که مردم را قتل عام می کنند و این در حالی است که این قدرتها نقاب حقوق بشر را به صورت گذاشته اند.
سردار کرمی بیان کرد: تفرقه افکنی میان احزاب و قومیت های مختلف کشور وایجاد  جنگ میان شیعه و سنی، در منطقه از فتنه های شوم ابر قدرت هاست که باید برای مقابله با این فتنه ها، الگوی مناسبی باید انتخاب کرد.
وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی، الگویی برای مقاومت سایر کشور های مظلوم است، عنوان کرد: دستاورد انقلاب اسلامی ایران، ایجاد بیداری اسلامی در کشورهای منطقه شده نظیر عراق و افغانستان شده است.
سردار جهانبخش کرمی به جنگ تحمیلی اشاره کرد: کشورهای بیگانه از بدو پیروزی انقلاب به دنبال ساقط کردن نظام بودند و در سال 58 با حمایت از صدام جنگ را شروع  و دو هزار و چهارصد کیلومتر ازخاک ایران را در بدو حمله تصرف کردند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان به نقش گروها و اقشار مختلف در این این جنگ اشاره و افزود: ارتشیان، پاسداران و بسیجیان با از خود گذشتگی ها و جان فشانی های عاشورایی جنگیدند تا از خاک ایران و انقلاب اسلامی دفاع کنند.

ارسال نظرات