خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: امام جمعه اسکو در خطبه های نماز جمعه این شهرستان حادثه دیروز مکه را حاصل بی تدبیری، بی کفایتی و بی لیاقتی آل سعود دانست.
کد خبر: ۸۵۷۳۲۴۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی،حجت الاسلام سعید مرادپور با تسلیت به حجاج ایرانی داغدیده از این حادثه غم انگیز گفت: آل سعود مکه را به خطرناک ترين شهرهای زيارتی برای زائران تبديل كرده است که این رژیم هیچ اعتقادی به دین اسلام و قرآن ندارد و اکنون در ماه حرام حاکمان بی لیاقت مشغول جنگ در یمن هستند.

وی به سكوت كشورهای اسلامی در رابطه با فاجعه مکه و منا اشاره و بیان کرد: بايد كشورهای اسلامی در مقابل اين دولت منحوس و بی تدبير كه لياقت خادمی خانه خدا را ندارد، ايستاده و به آل سعود هشدار دهند.

حجت الاسلام مرادپور در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دوران دفاع مقدس مظهر مجاهدت، ایثار و فداکاری بود، در مقاومت هشت ساله جمهوری اسلامی ملت سرافراز ایران ثابت کردند که سلطه و سلطه گران قادر نیستند در مقابل تصمیم ملت عرض اندام کنند.

وی در ادامه با اشاره به سوم مهرماه سالگرد حمله آمریکا به مردم بی گناه افغانستان به بهانه مبارزه با تروریسم، گفت: پس ۱۱ سپتامبر آمریکا به طور وحشیانه ای به افغانستان حمله کرد و موجب کشته شدن مردم بی گناه و از بین رفتن زیر ساخت های افغانستان شد.

ارسال نظرات