امام جمعه خلیل آباد در دیدار با کارکنان سپاه این شهرستان:

دشمن شناسی یک ضرورت است

امام جمعه خلیل آباد ضمن تاکید بر دشمن شناسی بیان داشت: بر همه مردم ولایت مدار اسلامی واجب است که همه جریان‌های انحرافی، تکفیری، سلفی، فتنه جویان و… را بشناسند و نقشه های این جریان ها را کشف و خنثی کنند.
کد خبر: ۸۵۷۳۲۶۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام علی ناهیدی در دیدار با کارکنان سپاه خلیل آباد اظهار داشت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و با کمک قدرت نظامی، سیاسی، پولی، و امنیتی دنیا، همه متحد القول و متحد العمل دست به دست هم داده اند و هر روز در جهان اسلام فتنه ای به پا می کنند.

وی در ادامه با تاکید به فرمایشات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: با توجه به جنایاتی که آمریکا و اسرائیل در منطقه داشته اند و هر روز متوسط ۲۵۰ نفر از مسلمانان را به شهادت می رسانند باید مراقب و هوشیار باشیم.

ناهیدی، جریان شناسی را از وظایف مردم ولایت مدار اسلامی برشمرد و تصریح کرد: بر همه مردم ولایت مدار اسلامی واجب است که همه جریان های انحرافی ، تکفیری ، سلفی ، فتنه جویان و… را بشناسند و نقشه های این جریان ها را کشف و خنثی کنند.

وی همچنین با بیان اینکه باید راه مقابله با دشمن را بشناسیم، اذعان نمود: همه مردم باید تلاش کنند که میدان و عرصه را به دست دشمن نسپارند و بهانه به دست دشمن ندهند ، بصیر و عمیق در شناخت دشمن باشیم تا گرفتار توطئه و دام آنها نشویم.

امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه نباید اختلافات داخلی را پررنگ کنیم ، تاکید کرد: بر طبق آیات قرآن مکر شیطان بسیار ضعیف است در صورتی که اخلاص عمیق در اعمال خود داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز در شرایطی هستیم که همه باید در این صحنه امتحان بدهیم ، گفت: دشمن شناسی یک ضرورت است چرا که دشمن عامل بیداری ما خواهد بود.

حجت الاسلام ناهیدی مراقبت، بیداری و تلاش در برابر آسیب ها یک امر مسلم دانست و اظهار کرد: موفقیت ها، پیشرفت ها و عزت جامعه اسلامی مدیون مشکلات و سختی‌ها است؛ اگر فنون و تجهیزات نظامی ما تحول داشته است مدیون خطرات و تهدیداتی است که دشمن برای ما به وجود آورده است.

وی در ادامه با بیان اینکه هر چه بیشتر احساس خطر در برابر دشمن داشته باشیم خود را بیشتر تجهیز می کنیم، خاطر نشان کرد: از ضروری ترین چیزها برای مقابله این است که لباس تقوا بپوشیم، لباسی که ما را در برابر حوادث ایمن می کند، تقوای الهی توصیه همه انبیاء الهی است.

وی عزت امروز کشور را مدیون صداقت، اخلاص و بردباری آحاد جامعه دانست و تصریح کرد: بسیجیان در مسائل آموزشی و اعتقادی باید بیشتر تلاش کنند.

وی در خاتمه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اذعان نمود: درک دشمنی پایان ناپذیر آمریکا و صهیونیست و… مختص دولتمردان نیست بلکه تک تک آحاد مردم باید دشمن شناسی را فرا بگیرند ولی وظیفه دولتمردان در این زمینه بیشتر است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها