خبرهای داغ:
معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح گفت: دشمنان از ابتدای انقلاب دنبال تضعیف و از بین بردن فرهنگ استقامت و ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده خواهی ها بودند، ولی بدانند مقاومت سرلوحه حیات ما بوده و خللی در ان ایجاد نخواهد شد.
کد خبر: ۸۵۷۳۲۷۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم به نقل از ایرنا، سردار مسعود جزایری در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه قم خاطرنشان کرد: استکبار در ابتدای انقلاب، یک جنگ نیابتی را عیله ایران به راه اخداخت، به گونه ای که عراق در خط مقدم و 26 کشور در صف دوم و آمریکا نیز در راس طراحی و برنامه ریزی بود، ولی مقاومت و ایستادگی ملت ایران همه نقشه ها را خنثی کرد.
وی ادامه داد: اگر بخواهیم هویت، حریت و استقلال و عزت خود را حفظ کنیم قطعا با دست اندازها و چالش هایی مواجه هستیم و انقلاب اسلامی تصمیم گرفته با سربلندی از این دست اندازها عبور کند.
جزایری گفت: ثمره مقاومت، صبر و ایستادگی ملت ایران، ماندن انقلاب و عزت و اقتدار آن است، دشمنان از ابتدا برای سرنگونی انقلاب نقشه کشیده بودند؛ متاسفانه عده ای در خارج و عده ای نیز در داخل تلاش دارند استراتژی استقامت و ایستادگی را زیر سووال ببرند.
وی تصریح کرد: همین امروز مانند دیروز تلاش بی حد و حصری انجام خواهد شد تا بگویند چه صبر و مقاومتی که برای ما فلان خسارت را دارد، در حالی که اگر دیروز مقاومت نمی شد امروز حیثیتی باقی نمانده بود که دست از مقاومت برداریم.
جزایری با اشاره به اینکه بین آقایی و استقلال و نکبت و وابستگی، ما راه عزت و استقلال را انتخاب کردیم، گفت: باید در مقابل برخی تحرکات ایستاد و اجازه نداد ارزشی به نام استقامت و ایستادگی زیر سووال برود.
این فرمانده نظامی یادآور شد: دشمنانی که با همه تجیهزات و ابزارها در جنگ سخت علیه ایران ناکام مانده امروز سعی دارند با تغییر رفتار و گفتار، حتی در ساختار تغییر ایجاد کنند و امروز ما در چنین شرایطی هستیم ولی آنها بدانند هرگز در مقاومت ما خللی وارد نمی شود.
جزایری گفت: اگر ما کدخدا باوری داشته باشیم سرزمین را خواهیم داد، نوامیس ما به تاراج خواهد رفت و هویت ما نیز از بین می رود و به موجودی دیگر تبدیل می شویم.
معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به شرایط جنگ تحمیلی گفت: همه شواهد گویای آن است که آمریکا و همپیمانان خود تصمیم گرفته بودند جلوی انقلاب اسلامی بایستند و به صراحت دم از سرنگونی می زدند.
وی ادامه داد: یک ماه قبل از جنگ برژنسکی مشاور اسبق امنیت ملی آمریکا در مرز عراق و اردن با صدام دیدار و در باره حمله نظامی به ایران و حمایت کامل آمریکا از عراق صحبت کرده بود.
جزایری خاطرنشان کرد: عده ای چنین نگاهی دارند که باید بر نظام حاکم بر جهان یعنی رژیم های سلطه و کدخدا باید مماشات و تمکین کرد و با سیاست های آمریکا که یک ابرقدرت است همراه شد و گرنه دچار این مشکلات می شویم.
وی ادامه داد: قبل از انقلاب اسلامی ایران یک مهره کیلدی در نظام دوقطبی و به ابزار استکبار جهانی برای چپاول منطقه تبدیل شده بود و خواسته آمریکا بازگرداندن دوباره ایران به آن دوران وابستگی است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها