مسئول روابط عمومی سپاه بروجرد

نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی در بروجرد برپا شد

مسئول روابط عمومی سپاه بروجرد گفت: نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی از روز پنجشنبه دوم مهرماه به مدت یک هفته در خیابان بهار بروجرد برپا شد.
کد خبر: ۸۵۷۳۲۸۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۷

محمد رضا گودرزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در لرستان ، در خصوص برپایی نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی در بروجرد گفت: این نمایشگاه شامل 19 غرفه مختلف است که در هر یک ازغرفه ها محصولات اقتصاد مقاومتی شهرستان عرضه می شوند.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس دایر شده است که عمده محصولات آن شامل قارچ، گوشت مرغ، ماهی، عسل، میوه خشک، بلدرچین و سایر محصولات تولید شده است.

گودرزی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب طی چند سال اخیر در خصوص اقتصاد مقاو.متی تاکیدات زیادی داشته اند افزود: ورود بسیج به بحث اقتصاد مقاومتی حرکتی است بزرگ که در این راستا تلاش می شود تا با ایجاد شرایط لازم ، تسهیلات مورد نظردر اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

وی بیان کرد: راه اندازی کارگاه های کوچک علاوه بر ایجاد اشتغالزایی، در خصوص تولید محصولات مختلف موثراست و دستان توانمند این افراد می تواند محصولات مختلف را تولید و عرضه نماید.

مسئول روابط عمومی سپاه بروجرد تصریح کرد: هدف ازبرگزاری این نمایشگاه معرفی محصولات کارگاه ها و همچنین قدم برداشتن در راستای اقتصاد مقاومتی و تقویت تولیدات داخلی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار