خبرهای داغ:
عضو هیئت امنا موسسه «روایت سیره شهدا» گفت: اکنون جنگ با دنیای انقلاب اسلامی و استکبار استمرار یافته و رخ‌دادهای اخیر عربستان بخشی از این جنگ است اما برخی خودشان را به خواب زده و نسبت به این جنگ بی‌تفاوت هستند.
کد خبر: ۸۵۷۳۲۹۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام مهدی دیانی جمعه شب در چهارمین شب برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم که در حدفاصل مسجد مقدس جمکران و شهرک قدس برپا شده است، اظهار کرد: شهدا با تکیه بر آرمان‌های خود در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافته و توانستند مقابل قدرت نظامی استبکار جهانی ایستادگی کنند.

وی اضافه کرد: اکنون جنگ با دنیای انقلاب اسلامی و استکبار استمرار یافته و رخ‌دادهای اخیر عربستان بخشی از این جنگ است اما برخی خودشان را به خواب زده و نسبت به این جنگ بی‌تفاوت هستند.

وی با تاکید بر اینکه رزمندگان دفاع مقدس با تبعیت از ولایت فقیه در راستای رسیدن به اهداف مقدس جنگ تحمیلی گام برداشتند افزود: تبعیت از فرمان ولایت فقیه باید در دستور کار رزمندگان جنگ نرم قرار گیرد تا این افراد بتوانند در جبهه جنگ نرم برای خنثی سازی تهاجم فرهنگی دشمن حرکت‌های سنجیده‌ای انجام دهند.

معاون جذب و اعزام موسسه تفحص و روایت سیره شهدا با بیان اینکه رزمندگان انقلابی در لبنان، سوریه و عراق با تمام کشورهای استکباری درگیر هستند ادامه داد: با وجود اینکه دشمن با نگاه به حماسه‌های دفاع مقدس تصور تهاجم نظامی به ایران را هم ندارد اما هر روز این ادعای دروغین را بر دوش می‌کشد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون به برکت دفاع مقدس کشورهای مختلف با الگوبرداری از ایران اسلامی با دست‌های خالی علیه استکبار جهانی شعار می‌دهند و ایمان به خداوند را رمز موفقیت خود می‌دانند.

دیانی با اشاره به اینکه پیروی کشورهای مختلف از انقلاب اسلامی سبب ایجاد موج بیداری اسلامی شده است عنوان کرد: دشمن برای جلوگیری از این موج حرکت‌های گسترده‌ای انجام داده است اما در مقابل این حرکت‌ها کشورهای اسلامی نیز ساکن نبوده‌اند.

این روایتگر برجسته دفاع مقدس با تاکید بر اینکه رزمندگان دفاع مقدس برای تقویت بال معنوی خود عبادت‌های بسیاری را انجام می‌دادند مطرح کرد: اگر اکنون مسلمان از فرمان رهبر انقلاب اسلامی تبعیت محض داشته باشند بسیاری از بسترهای ظهور امام زمان(عج) فراهم می‌شود.

وی از تاکیدهای رهبر انقلاب اسلامی در حراست از دستاوردهای هسته‌ای یاد کرد و افزود: مسئولانی که مدعی تبعیت از فرمان ولایت هستند، فردی را به یکی از نقاط حساس نظام اسلامی دعوت می‌کنند که جاسوس دشمن است و یا با نمایندگان کشوری دیدار می‌کنند که با تجهیزات شیمیایی خود بسیاری از رزمندگان دفاع مقدس را اسیر تخت بیمارستان کرده است.

دیانی با بیان اینکه ملت ایران ثابت کرده که پیرو ولایت فقیه است اضافه کرد: ترویج سبک زندگی غربی با استفاده از ابزارهای تهاجم جنگ نرم یکی از آسیب‌های جامعه اسلامی است که اگر شهدا اکنون در جامعه حضور داشتند برای برطرف‌سازی این آسیب از فرمایشات رهبری برای اصلاح برخی از امور زندگی روزمره خود استفاده می‌کردند.


ارسال نظرات