خبرهای داغ:
یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس:

بهترین توشه برای آخرت الگوبرداری از سبک زندگی شهداست

یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس گفت: ملت ایران با تکیه بر ایمان و تقوا توانسته به این جایگاه برسد؛ بهترین توشه برای آخرت الگوبرداری از سبک زندگی شهداست که می‌تواند نسل امروز را در عرصه‌های مختلف به موفقیت برساند.
کد خبر: ۸۵۷۳۲۹۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۹

علیرضا شیخ‌زاده در حاشیه سومین شب برگزاری نمایشگاه یاد یاران با حضور در غرفه اطلاع‌رسانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در قم، با بیان اینکه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حراست از خاک کشور اهداف اصلی رزمندگان دفاع مقدس بوده است تصریح کرد: بنده سال 65 با 20 سال سن به عنوان نیروی تبلیغاتی در شهر اندیمشک حضور پیدا کرده و فعالیت‌های پشتیبانی خود را انجام می‌دادم.

وی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس واحد تبلیغات رسالت اجرای برنامه‌های فرهنگی حسینیه از جمله برپایی نماز جماعت، دعاهای مذهبی، توزیع روزنامه‌ها و توزیع صوت‌های فرهنگی را برعهده داشت؛ رزمندگان در این برنامه‌های حضور پرشوری داشتند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با تاکید بر اینکه شهدا عامل به علم دین بودند تصریح کرد: رزمندگان دفاع مقدس با استفاده از علما و روحانیون از آموزه‌های دینی بهره‌گیری مناسبی داشته و با تقویت ایمان خود توانستند در جبهه‌های حق علیه باطل به پیروزی برسند.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس سرشاز از رشادت‌های فرزندان امام خمینی(ره) است اظهار کرد: حضور در نماز جماعات، اهتمام به نماز شب و قرائت زیارت عاشورا از ویژگی‌های معنوی شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده است.

شیخ‌زاده از جایگاه ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و نظامی یاد و خاطرنشان کرد: ملت ایران با تکیه بر ایمان و تقوا توانسته به این جایگاه برسد؛ بهترین توشه برای آخرت الگوبرداری از سبک زندگی شهداست که می‌تواند نسل امروز را در عرصه‌های مختلف به موفقیت برساند.

وی با تاکید بر اینکه اکنون راه‌های ارتباطی بسیاری برای فراگیری آموزه‌های شهدا وجود دارد عنوان کرد: حضور در گلزار شهدا راحت‌ترین راه برای ارتباط با آن‌هاست.


ارسال نظرات
آخرین اخبار