خبرهای داغ:
امام جمعه شبستر:

ایمان، اتحاد و ولایتمداری از عوامل پیروزی در جنگ تحمیلی بود

خبرگزاري بسيج: امام جمعه شبستر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه، ایمان، اتحاد اقشار مختلف مردم و ولایتمداری را از عوامل اصلی پیروزی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی برشمرد.
کد خبر: ۸۵۷۳۳۱۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت‌الاسلام محمدزاده افزود: در دوران دفاع مقدس آثار تربیتی مکتب اسلام، قرآن و اهل بیت(ع) برای همه دنیا روشن شد و رزمندگان اعلام کردند که با این مکتب می توانند در مقابل زورگویان دنیا بایستند.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: همه کسانی که در دفاع مقدس قدمی برداشتند، در این پیروزی بزرگ نقش دارند و جانبازان سند زنده ای برای حقانیت اسلام، ولایت فقیه و دفاع مقدس هستند که در عمل به دستورات ولایت فقیه سر از پا نشناخته و در کنار ديگر رزمندگان ایثار کردند.

حجت‌الاسلام تصریح کرد: در دفاع مقدس چنان سیلی به استکبار جهانی زده شد که هنوز نتوانسته اند به خود بیایند و در حال حاضر نیز ولایتمداری مردم ایران اسلامی ادامه دارد و اگر مردم یمن در مقابل استکبار به نوکری آل سعود، استقامت نشان داده اند از رزمندگان دفاع مقدس، درس گرفته اند.

وي با اشاره به دهه ولایت، یکی از علائم داشتن تقوا را روحیه ولایت پذیری دانست و خاطرنشان كرد: برای داشتن تقوا باید ولایتمدار و ولایت پذیر باشیم.

اين مقام مسئول در بخش ديگري از سخنان خود، با اشاره به حادثه منا و کشته شدن 1500نفر از حجاج، اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود، آل سعود ماهیت و نوکری خود را اثبات کرده و دیگر لیاقت خادم الحرمین شدن از آن ها سلب شده است.

وي ادامه داد: آل سعود در ماه حرام، با کمال فقاهت علیه مردم مظلوم یمن تجاوز می کنند و با عنایات خداوند متعال، مردم یمن هرچه زودتر به تاریخچه آل سعود خط بطلان خواهند کشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها