رئیس دادسرای نظامی بندرلنگه خدمت سربازی را خدمتی مقدس دانست و گفت: سربازی به عنوان رکن اساسی دفاعی کشور شناخته می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۳۳۲۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۴

عبدالرحیم فارسی‌نژاد در مراسم گرامیداشت و تجلیل از سربازان شهرستان بندرلنگه گفت: سرباز در فرهنگ اسلامی ما یعنی سر دادن و جان دادن برای رسیدن به اهداف مقدس، به همین دلیل است که خدمت در چنین جایگاهی را خدمتی مقدس و کشته شدن در این راه موجب کسب افتخار بزرگ شهادت است.

وی با اشاره به تفاوت اهداف در نظام غربی و ایران اسلامی اضافه کرد: در جامعه غربی و آمریکا هدف از سربازگیری متفاوت است به این دلیل که سرباز در تفکر و آرمان غربی سر و جان دادن برای پیش‌برد اهداف سلطه‌جویی کشورهای استکباری است.

رئیس دادسرای نظامی بندرلنگه در ادامه خاطر نشان کرد: همه در نظام دفاعی کشور از پائین‌ترین تا بالاترین درجه و در همه نیروهای نظامی سرباز هستند و تنها تفاوت آنان در درجه‌ها و جایگاه‌ها است.

فارسی‌نژاد سربازان را به قدرشناسی از موقعیتی که در اختیار دارند دعوت کرد و اظهار داشت: کسانی که در یک صف مبارزه و در مقابل دشمن مقاومت می‌کنند لحظه لحظه خدمت آنان سرشار از محبت خداوند است.

وی در ادامه افزود: از سخنان مقام معظم رهبری می‌توانیم اهمیت و مقدس بودن کسوت سربازی را بیشتر درک کنیم زیرا که ایشان تعابیر بسیار پر معنایی در خصوص اهمیت سربازی و تقدس آن در آموزه‌های دینی مطرح فرمودند.

وی در ادامه یاد آورشد: خدمت در نظام الهی مقدس است و تفاوتی بین جنگ و صلح در کشور نمی‌کند.

فارسی‌نژاد سربازان را به اندوختن علم و تقوا در طول خدمت سربازی دعوت کرد و گفت: تقوا و علم باعث می‌شود انسان در مسیری که گام برمی‌دارد با علم و آگاهی بیشتری حرکت کند.

وی تاکید کرد: در زمان طاغوت از سربازان با عنوان گماشته نام می‌بردند اما به برکت نظام مقدس اسلامی این دیدگاه تغییر کرده و خدمت در این مسیر را سربازی می‌دانند.

فارسی‌نژاد در پایان اضافه کرد: سربازی رکن اساسی و اصلی دفاعی کشور شناخته می‌شود و قدرت بازدارندگی ما به برکت حضور سربازان در سراسر کشور و مرزهای ایران اسلامی است.

یادآور می‌شود؛ مراسم تجلیل از سربازان شهرستان با حضور مسئولان برگزار و از سربازان نمونه تجلیل شد.

 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۰۱:۲۹ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۴
باسپاس ازتمام خدمتگداران انقلاب خصوصا سربازان عزیز