خبرهای داغ:
خطیب نماز جمعه قائمیه یکی از راه‌های نفوذ دشمن را عدم توجه به توانمندی‌های داخلی و خودباختگی عنوان کرد و گفت: مهم‌ترین عامل جلوگیری از نفوذ دشمن شکوفایی توانمندی‌های علمی است.
کد خبر: ۸۵۷۳۳۴۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از قائمیه، حجت‌الاسلام قهرمان عباسی در خطبه‌های امروز بخش قائمیه به حادثه و مصیبت وارده بر حجاج بیت‌الله‌الحرام اشاره کرد و اظهار داشت: بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی خاندان تبهکار و تکفیری آل سعود که مدعی طلایه‌داری جهان عرب را دارد در این اتفاق به‌خوبی هویداست.

وی گفت: چنانچه برای یک تبعه آمریکایی و یا اسرائیلی و از نیروهای مربوط به حاکمیت آمریکا و اسرائیل در عربستان کوچک‌ترین مشکلی پیش آید تمام امکانات و توانمندی‌های خود را حکام عربستان به‌کار می‌گیرد تا رضایت اربابانشان را به دست آورند امّا جای سؤال است چرا این‌گونه در برابر زائران خانه خدا و مسلمانان عملکرد نشان می‌دهند.

امام‌جمعه قائمیه یکی از این راه‌های نفوذ دشمن را اعتماد و خوش‌بین بودن به آن دانست و متذکر شد: باید تاکتیک‌های دشمن را بسیار دقیق تحلیل و ارزیابی کرد و به‌موقع جلو ضربه او را گرفت که این عمل مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

عباسی، یکی دیگر از راه‌های نفوذ دشمن را عدم توجه به توانمندی‌های داخلی و خودباختگی عنوان کرد و افزود: مهم‌ترین عامل جلوگیری از نفوذ دشمن شکوفایی توانمندی‌های علمی است.

وی اختلافات مذهبی، حزبی، قومی و محله‌ای را زمینه‌ای برای نفوذ دشمن برشمرد و بر اتحاد و همدلی میان دولت و ملت تأکید کرد.

خطیب نماز جمعه قائمیه آغاز سال تحصیلی را به  دانش‌آموزان، فرهنگیان، اساتید، دانشجویان و اصحاب تعلیم و تربیت تبریک گفت و از آنان خواست که همت و تلاش خود را در بالا بردن قدرت علمی کشور به‌کار گیرند.

عباسی در پایان هفته دفاع مقدس را نماد وحدت و همبستگی جامعه عنوان کرد و گفت: امروزه رمز پیروزی و فراموش نکردن جنگ با دشمن پیام هفته دفاع مقدس است که همواره باید موردتوجه قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها