خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی لامرد:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی لامرد گفت: نگذاریم میان نسل جوان امروز و شهدا فاصله بیفتد.
کد خبر: ۸۵۷۳۳۵۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از لامرد، حجت‌الاسلام روح‌الله بلوری عصر امروز در ویژه‌برنامه آبروی محله روستای آبدولی بخش مرکزی لامرد، گرامیداشت شهیدان این روستا به نام‌های احمد شادی و احمد نمازی اظهار داشت: ما نتوانسته‌ایم به‌خوبی قهرمانان ملی کشور که شهدا هستند را معرفی کنیم.

وی افزود: مادران شهدا خودشان کیف جبهه فرزندانشان را می‌بستند و آرزویشان دامادی پسرشان بود و شهدا ایثار و جان‌فشانی کردند تا امروز همگی ما راحت روی صندلی‌ها قرار بگیریم و خاطرات آنها را بازگو کنیم.

بلوری خاطرنشان کرد: مزار یک شهید همان کاری را می‌کند که مرقد امام حسین (ع) می‌کند و نباید بگذاریم میان نسل جوان امروز و شهدا فاصله بیفتد و نسل‌های بعدی باید به‌خوبی شهدا را بشناسند و به آنها معرفی شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لامرد بابیان اینکه در مسائل آموزشی و تربیتی می‌توان شهدا را الگو قرار داد گفت: یک فراز از شهدا می‌تواند زندگی ما را مرمت کند و هرچه خوبی است در شهدا وجود دارد.

در ادامه این مراسم یادگار هشت سال دفاع مقدس در لامرد نیز تصریح کرد: امروز دشمن توطئه‌های مختلفی را برای نابودی نظام جمهوری اسلامی انجام می‌دهد اما کشتی جمهوری اسلامی به‌آرامی و باقدرت تمام حرکت می‌کند و این به برکت خون پاک شهیدان است.

احمد قادری اضافه کرد: گاهی از رهبر معظم انقلاب یا عقب‌تر و یا جلوتر هستیم و امروز تنها مشکل کشورهایی که دچار جنگ و بحران هستند این است که یک رهبر واحد ندارند.

وی تصریح کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باید خاطرات خود را برای نسل جوان بگویند، چراکه همگی ما مدیون خون شهدا هستیم و امروز سرافرازانه در دنیا سخن می گوئیم.

به گزارش فارس، در ادامه این مراسم از شناسنامه شهیدان احمد شادی، احمد نمازی، صادق کریمی، هادی کشاورز، احمد جنگ‌آور و حبیب زال با حضور حجت‌الاسلام محمدامین غفاری امام‌جمعه موقت لامرد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لامرد، بخشدار مرکزی لامرد و جمعی دیگر از مسئولان و صدها تن از مردم شرکت‌کننده در این مراسم رونمایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها