سرهنگ پاسدار محمد رضا نخعی گفت: جانبازان ورزمندگان چون چراغهای راهنمایی باعث هدایت افراد جامعه هستند.
کد خبر: ۸۵۷۳۳۶۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹

به گزاش خبرنگار خبر گزاری بسیج : به منظور گرامی داشت هفته دفاع مقدس   جمعی از پاسداران ناحیه سپاه شهرستان نیمروز با جانباز هشت سال دفاع مقدس "ابراهیم نواب زاده"دیدار کردند.

سرهنگ دوم پاسدار محمدرضا نخعی فرمانده سپاه نیمروز با تبریک هفته دفاع مقدس از این هفته به عنوان پرچم اقتدار وصلابت ملت ایران در برابر دشمنان غرب وشرق نام برد وگفت: این هفته بهترین فرصت برای آشنای نسل جوان با اهداف شهداء، بیان واقعیات این دوران وجنگ تحمیلی ونابرابر علیه ایران، انعکاس ایثارگریها ورشادتهای رزمندگان وشهداء است.
وی از جانبازان به عنوان چراغهای راهنمایی در جامعه امروزی نام برد که الگو پذیری اطز این قشر باعث سعادت وهدایت نسل جوان به راه راست وصحیح می باشد و افزود: اجر و پاداش جانبازان به دلیل این امتحان سخت و مضاعف، در نزد خداوند محفوظ و اجر آنها رو به افزایش است.

وی با تاکید به سخنان مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: جانبازان تصویری از دوران ابتلاء بزرگ ملت ایران در دوران دفاع مقدس هستند و حضور آنان در جامعه، در واقع بیان حقایقی تاریخی، معرفتی، سیاسی و بین المللی است.

در ادامه جانباز بسیجی ابراهیم نواب زاده بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران ۷۲ هزار مزدور از ۲۷ کشور را در طول جنگ تحمیلی به اسارت گرفت.

وی خاطر نشان کرد: شهیدان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به پیروی از امام(ره) و برای دفاع از خاک، ناموس، عزت و انقلاب اسلامی جانانه از این مرز و بوم دفاع کردند.

ارسال نظرات