در گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛

گلزار شهدای سنندج غباروربی و گلباران شد

مراسم میهمانی لاله‌ها و یادواره شهدای دفاع مقدس شهرستان سنندج با حضور مردم؛مسئولین و خانواده شهدا در گلزار شهدای سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۳۳۷۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم میهمانی لاله‌ها و یادواره شهدای دفاع مقدس شهرستان سنندج با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان؛استاندار؛ نماینده ولی فقیه در کردستان٬ جمعی از مدیران و فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده شهدا ظهر چهارشنبه در گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گلزار شهدای بهشت محمدی سنندج برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در این مراسم به جایگاه شهید و شهادت اشاره کرد و گفت: شهیدان برای مردم کشورمان قداست خاصی دارند و تکریم آنها بر همگان واجب است.

غلامرضا ترابیان اظهار داشت: شهدای استان کردستان مظلومانه‌تر از شهدای کشور به شهادت رسیدند و حتی خانواده آنها نیز رنج‌های زیادی را متحمل می‌شدند.

وی اظهار داشت: بر همه واجب است که جایگاه شهدا را ارج بنهیم کما اینکه شهدا نزد مردم جایگاه والایی دارند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در مراسم غبارروبی گلزار شهدای سنندج اظهار کرد: خداوند جاهایی را انتخاب کرده و به آنها عنایت دارد که مسجدالحرام، مسجدالنبی، مساجد و مزار شهدا از جمله این مکان‌ها است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی، ایثار و حماسه‌آفرینی ملت ما را زنده نگه داشته و چنین جایگاهی را به ما در جهان داده است و حیات در آن است.

وی یادآوری کرد: این منطق قرآن و اسلام است که اگر انسانی در راه خدا کشته شود، شهید است و شهید زنده است و در نزد خداوند زندگی می‌کند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی گفت: زندگی براساس دستورات دین و ارزش‌های اسلام از توصیه‌های شهیدان است و آنها بر این نکته هم تاکید کرده‌اند که سر ذلت را در برابر دشمنان فرود نیاورید بلکه باید با شیطان و اولیای شیطان جنگید.

وی در پایان گفت: تمام تلاش دشمن فراموشی شهدا و تغییر مسیر از مسیر شهداست اما تا زمانی که فرهنگ شهادت و ایثار، حماسه و جهاد در بین ملت ما وجود داشته باشد، عزت و عظمت از آن ملت ما خواهد بود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار