جانشین کمیته بهداشت و درمان کنگره شهدای استان از برپایی بیمارستان صحرایی در شهرستان کوهرنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۳۴۲۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال وبختیاری، البرز لله گانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: تا کنون 2 بیمارستان صحرایی در شهرستان شهرکرد برپا شده است.

وی افزود: این بیمارستان‌ها تا کنون به چندین هزار نفر از مردم کمتر برخوردار این مناطق خدمات ارائه داده است.

جانشین کمیته بهداشت و درمان کنگره شهدای استان با اشره به رضایت‌مندی مردم این مناطق از خدمات ارائه شده این بیمارسان گفت: کارشناسان بهداشت، زنان و زایمان، دندانپزشکی خدمات قابل توجهی را به مردم این مناطق ارائه داده‌اند که در پی این ارائه خدمات رضایتمندی مردم را در پی داشته است.

لله گانی تصریح کرد: تیم پزشکی به منظور ارائه خدمت به مردم مناطق محروم استان در تاریخ 16 مهرماه سال جاری اعزام خواهد شد که برنامه‌ریزی‌های لازم برای اعزام این تیم تخصصی انجام گرفته است.

وی در ادامه از برگزاری طرح یادیاران در استان خبر داد و گفت: همزمان با کنگره سرداران و 2400 شهید استان از پزشکان، پرستاران، جراحان و بهیاران مطرح دوران جنگ تحمیلی که نقش بسزایی را در این دوران ایفا کرده اند دعوت به عمل می‌آید و در این برنامه این افراد به بیان خاطرات خود می‌پردازند.

جانشین کمیته بهداشت و درمان کنگره شهدای استان برگزاری این‌چنین برنامه‌ها را راهی برای معرفی دلاوری های این افراد برای نسل جدید پزشکان و پرستاران دانست و افزود: پزشکان، پرستاران، جراحان و بهیاران مطرح دوران 8 سال دفاع مقدس الگوهایی هستند برای نسل جدید که وظیفه ما معرفی این الگوها است.

ارسال نظرات