خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) در رژه نیروهای مسلح استان اصفهان گفت: مکتب دفاعی اسلام یک گنجینه تمام نشدنی برای تمام ملت‌های مسلمانی است که مورد ظلم و تعدی دشمنان قرار گرفته اند.
کد خبر: ۸۵۷۳۴۷۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی در مراسم رژه نیروهای مسلح استان اصفهان با بیان این مطلب اظهار کرد: این مکتب یک الگو و یک مکتب درس‌آموز برای رسیدن به استقلال و آزادی است.

وی افزود: هفته دفاع مقدس و ۳۱ شهریور ماه، یادآور رشادت‌ها، حماسه آفرینی ها، ایثار و شجاعت های دلیرانه ملت ایران و فرزندان این سرزمین در دوران هشت ساله‌ای است که ملت بزرگ ما در برابر تجاوز همه جانبه بلوک غرب و شرق ایستاد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: بدون تردید دفاع مقدس تنها نبرد نظامی میان فرزندان ایران و ارتش متجاوزی که از سوی شرق و غرب عالم حمایت می شد نبود، بلکه دفاع مقدس توانست در لوای ایثارگری‌ها، شجاعت‌ها یک مکتب دفاعی جدید به نام مکتب دفاعی اسلام خلق کند.

وی اضافه کرد: مکتب دفاعی انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس در تمام دنیا نفوذ کرده و به عنوان الگویی برای کشورهای اسلامی به شمار می رود.

سلیمانی در ادامه با اشاره به نابرابری جنگ ایران و عراق، عنوان کرد: بدون تردید دفاع مقدس تنها یک نبرد نظامی بین رزمندگان ایران اسلامی و رژیم بعث عراق نبود، بلکه میان ایران و جهان استکبار بود که این مکتب دفاعی یک الگو برای رسیدن به استقلال و آزادی برای همه جهانیان است.

فرمانده سپاه استان اصفهان خاطر نشان کرد: امروز شاهد مراسم رژه مقتدرانه نیروهای مسلح استان اصفهان به مناسبت هفته دفاع مقدس هستیم که مظهر روحیه مقاومت ملت ایران است.

وی تأکید کرد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس با اقتدا به مولا و سرور شهیدان هشت سال دفاع مقدس در برابر کشورهای تمام دنیا ایستادگی کردند و در شرایطی نابرابر که شرق و غرب، رژیم بعثی عراق را تجهیز کرده بود، با ایمان و تکیه بر توان داخلی جوانان این مرز و بوم از کیان میهن پاسداری کردند.

گفتنی است در مراسم رژه نیروهای مسلح که در مقابل گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، رسول زرگرپور استاندار اصفهان، سردار سلیمانی فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، امیر جهادی ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری، سردارآقاخانی، فرمانده انتظامی استان اصفهان و دیگر مسئولان نظامی و انتظامی استان حضور داشتند.

انتهای پیام / 63042 /


ارسال نظرات
پر بیننده ها