فرمانده سپاه قدس گیلان:

مجاهدت در جنگ‌نرم کمتر از مجاهدت در جنگ سخت نیست

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مجاهدت در جنگ‌نرم و فضای مجازی کمتر از مجاهدت در جنگ سخت نیست گفت: جبهه فرهنگی، جبهه اصلی نبرد استکبار با ملت ایران است.
کد خبر: ۸۵۷۳۵۲۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار محمد عبدالله پور در جمع طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان نقش روحانیت در دفاع مقدس را انکارناپذیر دانست و اظهار کرد: روحانیون در دوران دفاع مقدس به عنوان پرچمداران نهضت عاشورایی در جبهه ها توانستند در عملیات مختلف نقش مهمی در پیروزی کشورمان ایفا کنند.

وی با اشاره به نقش راهبردی روحانیت در سپاه اظهار کرد: جریان فکری سپاه باید توسط  روحانیت اداره شود، این کار در سپاه آسان تر است اما در بخش بسیج نیاز به تلاش بیشتر است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تاکیدات رهبری مبنی بر ضرورت جهاد فرهنگی تصریح کرد: در حوزه جهاد فرهنگی تمامی افراد جامعه مسئول هستند.

سردار عبدالله پور با اشاره به گستردگی فعالیت‌های شبکه‌های مجازی افزود: در این راستا 25 سایت هم‌اکنون توسط  بسیج ایجاد شده است تا در جنگ رسانه‌ای ابزاری برای مقابله با دشمن باشد.

وی با بیان اینکه مجاهدت در جنگ‌نرم و فضای مجازی کمتر از مجاهدت در جنگ سخت نیست گفت: جبهه فرهنگی، جبهه اصلی نبرد استکبار با ملت ایران است و امروز بر همه ما واجب است تا در این  عرصه جهادفرهنگی با بصیرت انقلابی از آرمان‌های والا و بزرگ انقلاب اسلامی صیانت کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: باید تلاش مذبوحانه دشمنان که با ابزار گسترده ضد فرهنگی و رسانه‌ای سعی در به اسارت و در بند نمودن پیام آسمانی انقلاب اسلامی دارند ناکام گذاشت.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اجرای طرح حلقه‌های صالحین یادآور شد: طرح صالحین کار راهبردی سپاه در مقابله با جنگ‌نرم دشمن است.

به گزارش بسیج؛ از جمعیت 2 میلیون و 500 هزار نفری استان گیلان 848 هزار نفر عضو سازمان بسیج مستضعفین هستند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار