رییس اداره ارشاد تفت گفت: علاقه مندان برای مشاهده فیلم محمد رسول الله(ص) همه روزه ساعت 18:30 می توانند به سینما «دیدار» مراجعه کنند.
کد خبر: ۸۵۷۳۵۵۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تفت در گفتگو با خبرنگار صبح تفت با ابراز خرسندی از راه اندازی سینما تفت گفت: خوشبختانه امكانات سالن ديدار براي بهره برداري به عنوان سينما مطلوب است و مي تواند جوابگوي نيازهاي شهرستان در اين رابطه باشد.

«احمد ذاکری» افزود: با پیگیری های صورت گرفته، اعتبارات لازم برای تجهیز سالن مجتمع فرهنگی و هنری دیدار تفت به سیستم پخش دیجیتال فیلم های سینمایی تخصیص یافته و با نصب آن، این سینما آماده ارائه خدمات لازم به همه فرهنگ دوستان و هنرمندان شهرستان است.

وی ادامه داد: فیلم محمد رسول الله(ص) به عنوان اولین فیلم در این سینما اکران خواهد شد که امیدواریم برکتی برای این اقدام فرهنگی باشد.

این مقام مسئول همچنین از اکران همه روز فیلم محمد رسول الله(ص) در سینما «دیدار» تفت خبر داد و گفت: علاقه مندان برای مشاهده این فیلم می توانند همه روزه ساعت 18:30 به سینما مراجعه کنند.

ذاکری، ادامه داد: مدت زمان این فیلم 3ساعت است و به همین خاطر اکران بیش از یک سانس در روز امکان پذیر نیست.

وی قیمت بلیط یک سانس را 5 هزار تومان بیان کرد و گفت: تا زمانی که درخواست برای پخش فیلم محمد رسول الله(ص) در شهرستان وجود داشته باشد این فیلم اکران خواهد شد.

 

ارسال نظرات