ایستگاه های صلواتی در گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح میادین اصلی شهرهای شاهرود ،بسطام،مجن،رودیان و کلاته خیج و برخی روستاهای تابع به همت پایگاه های بسیج مساجد و محلات و روستایی عشایری سپاه شاهرود برپا شد.
کد خبر: ۸۵۷۳۵۷۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در این ایستگاه های صلواتی علاوه بر توزیع شربت نمایشگاه هایی با تصاویر دوران دفاع مقدس و ایثارگری هلا و جانفشانی های رزمندگان اسلام به نمایش گذاشته شده است و نوای سرودهای دفاع مقدس طنین انداز فضای ایستگاه صلواتی و شهر می باشد.

همچنین در میدان امام شاهرود غرفه ای تحت عنوان عکاسی در قاب دفاع مقدس برپا شده که با توجه به فضاسازی های انجام شده از متقاضیان عکس گرفته می شود و آنها را در حال و هوای جبهه و دوران دفاع و مقاومت نشان دهد.

این غرفه مورد استقبال نسل جوان و خانواده ها قرار گرفته است و تا پایان دفاع مقدس صبح ها و عصرها به روی علاقمندان برای ثبت تصویر خود در قاب دفاع مقدس پذیراست.

ایستگاه های صلواتی در میعادگاه های نمازجمعه شهرستان شاهرود برپا شد

در گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس ایستگاه صلواتی در میعادگاه های نمازجمعه شهرهای شاهرود،بسطام،مجن، کلاته خیج و رودیان برپا شد.

این ایستگاه های صلواتی به همت پایگاه های مقاومت بسیج و حوزه های بسیج مساجد و محلات و روستایی عشایری برپا و از نمازگزاران جمعه با شربت پذیرایی نمودند.

همچنین بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی به صورت سازمان یافته در نمازجمعه شهرهای شهرستان شاهرود حضور یافتند.

هیئت امنا و نمازگزان مسجد رسول اکرم(ص) با خانواده شهید سلمانی دیدار کردند.

هیئت امنا و نمازگذاران مسجد رسول اکرم(ص) شهرک فرهنگیان در گرامیداشت هفته دفاع مقدس با خانواده شهید محمدرضا سلمانی دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام فیروزی امام جماعت مسجد رسول اکرم(ص) با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره ایثارگری و جانفشانی رزمندگان اسلام و به خصوص شهدا و ایثارگران اظهار کرد: اجر و ثواب شما که مانند ابراهیم اسماعیل خود را به قربانگاه فرستادید و در راه اسلام فدا نمودید در نزد باری تعالی محفوظ است و باید به خود افتخار کنید که فرزند خود را در چنین راهی فدا نمودید.

در این دیدار پدر شهید با خیر مقدم به نمازگذاران و امام جماعت مسجد محله شهرک فرهنگیان و تقدیر از حضور در منزل شهید با بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار اظهار کرد: ما فقط می خواهیم که راه شهدا حفظ شود و این بسیار مهم است باید همه بدانند که شهدا با دروغ و تهمت و دغل بازی ضد بودند و حامی اسلام و قرآن فقرا و مستضعفین بودند و برای همین نیز در این راه با اخلاص قدم برداشته و با خدا معامله کردند و ما افتخار می کنیم که خانواده شهید هستیم.

در این مراسم هدیه ای به رسم یادبود از طرف مسجد رسول اکرم(ص) به خانواده شهید اهدا شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها