در حمایت از کودکان و نوجوانان فلسطینی

نمازگزاران قروه ای پس از نماز جمعه راهپیمایی کردند

در حمایت و همبستگی با کودکان مظلوم فلسطین، مردم شهرستان قروه پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی کردند.
کد خبر: ۸۵۷۳۵۸۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، نمازگزاران اهل شهرستان قروه پس از اقامه نماز با حرکت به سمت چهارراه حسینیه این شهر، فجایعی را که علیه کودکان و نوجوانان مسلمان در اقصی نقاط دنیا انجام می‌شود با سردادن شعارهایی محکوم کردند.

نمازگزاران تشیع از مسجد جامع این شهر و نمازگزاران اهل تسنن نیز از مسجد النبی (ص)، به سمت محل تجمع خود حرکت کردند و با سردادن شعارهایی از مجامع جهانی خواستند تا در حمایت از کوکان بی‌پناه عراق، فلسطین، یمن و سوریه و نیز تمامی کودکان و نوجوانانی که درگیر جنگ قدرت‌ها در مناطق مختلف جهان هستند، اقدامی موثر و کارساز انجام دهند.

نمازگزاران در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل و مرگ بر داعش، این جریان‌ها را مسببین اصلی حوادثی دانستند که علیه مسلمانان صورت می‌پذیرد.

این راهپمیایی امروز، اعتراض مسلمانان نسبت به اهمال و سستی آل سعود در اداره کنگره بزرگ حج را هم در پی داشت که طی آن مردم با سر دادن شعار مرگ بر آل سعود، انزجار خود را از بی‌کفایتی مسئولین عربستانی در ساماندهی حج ابراهیمی که امسال صحنه به خاک و خون کشیده شدن جمع بسیاری از مسلمانان بود، اعلام کردند.

سالروز شهادت نوجوان غیور فلسطینی،‌ محمد‌الدوره را روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی نامیده‌اند تا یاد و خاطره این مردان کوچک دفاع از سرزمین‌های مقدس گرامی داشته شود.

ارسال نظرات