بسیج دانش آموزی استان زنجان در بیانیه ای بمناسبت هفته دفاع مقدس و باز گشایی مدارس اعلام کرد: فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت و آغاز حرکتی نو برای رسیدن به قله های افتخار و سعادت و همزمانی آن با هفته دفاع مقدس نقطه عطفی مبارک است.
کد خبر: ۸۵۷۳۶۲۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان: در این بیانیه آمده است: فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت و آغاز حرکتی نو برای رسیدن به قله های افتخار و سعادت و همزمانی آن با هفته دفاع مقدس را به یکایک دانش آموزان و معلمین عزیز تبریک عرض نموده و حضور آگاهانه و تاثیر گذار بیش از 550 هزار دانش آموز در دوران پر فروغ و درخشان هشت سال دفاع مقدس که با بصیرت وشناخت تکلیف ، سنگر تعلیم و تربیت را به جبهه نبرد با دشمن بردند تا درس عاشقی و مردانگی را در عمل بیاموزند ارج می نهیم ، بزرگ مردانی کوچک که همگام با فداکاری و ایثارگری های رزمندگان اسلام، با تقدیم 36 هزارشهید به انقلاب ، برگ زرینی را در تاریخ این مرز و بوم به ثبت رساندند.

لذا ما دانش آموزان با تکریم شهدای سرافراز، بویژه شهیدان شاخص کشوری قشر دانش آموزی، رضا سلیمانی ابهری و شهیده ایران قربانی اعلام می داریم:

ـ ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا، همچنان با جان ودل بر عهد خود با ولي امر زمان حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي (مدظله العالي) پایدار مانده وتبعیت از این عنایت الهی را تکلیف شرعی، ملی وقانونی خود مي دانيم.

ـ با تقویت روحیه ی جهادی ، تمامی دانش، مهارت ، توان ،خلاقیت و ابتکار خود را در همه زمینه های علمی ، فرهنگی ، رشد و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار می گیریم.

ـ در انجام فرائض دینی ، امور تحصیلی، رعایت مقررات آموزشی و تربیتی و مشارکت در فعالیتهای اجتماعی سعی شایسته می نماییم.

- در پيروي از تدابير رهبر فرزانه انقلاب ، اعلام مي كنیم ملتي كه در سخت ترين شرايط با اهداء خون بهترین فرزندان خود ، سربلند از میدان جهاداصغر بیرون آمده است به یقین در مقابل فشارهای تحریم اقتصادی و توطئه های تبلیغاتی وعملیات روانی گسترده آنان سر تسلیم فرو نخواهد آورد و با اتکاء به توانمندی های داخلی و سرلوحه قرار دادن الزامات اقتصاد مقاومتی همواره راه عزت وسربلندی خویش را پیموده و از نقشی که در هدایت اراده سایر ملل مسلمان بر عهده گرفته است دفاع خواهد کرد.

- ما دانش آموزان بار دیگر قلبهای سرشار از مهربانی خود را تقدیم مسئولان نظام اسلامی می نماییم که بی شائبه ، تدابیر و دستورهای ولایت را تکلیف خویش قلمداد می کنند و با تلاش و حفظ اصول اساسی انقلاب در مقابل دشمنان و بیگانگان ، برای احقاق حقوق ملت وتعالی جامعه اسلامی همت می گمارند.

- ما دانش آموزان ، توطئه‌های مثلث شوم آمریکایی، وهابی وصهیونیستی را در یمن، سوریه و عراق که با هدف تضعیف مقاومت اسلامی و منحرف ساختن جهان اسلام از مسئله فلسطین و ایجاد تفرقه و تداوم اختلاف میان مذاهب اسلامی می باشد را محکوم نموده و معتقدیم با توکل برخدا، وحدت و همدلی جهان اسلام و بهره گیری از تجربیات دوران پر افتخار دفاع مقدس ،جنگ 33 روزه حزب الله و 23 روزه غزه ، بار دیگر شاهد شکست ذلت بار متجاوزان خواهیم بود. ان شاءالله

ارسال نظرات