خبرهای داغ:
بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم:

سلب مسئولیت از خائن الحرمین ضروری است

بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: هیئتی متشکل از همه کشورهای اسلامی برای مدیریت امور حج و سلب مسئولیت از خائن الحرمین تشکیل داده و آل سعود را مجبور به همکاری با آن هیئت کند.
کد خبر: ۸۵۷۳۶۵۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

به گزارشخبرگزاری بسیج از قم، بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم در بیانیه خود آورده است: برای اثبات خوی ددمنشانه حکام آل سعود لازم نیست به گلوله و بمب‌های در یمن، یا دلارهای نفتی اهدایی به داعش، یا خیانت به فلسطین و جهان اسلام و همکاری با صهیونیست‌ها اشاره کرد، گاهی با بی‌اهمیت دانستن جان صدها حاجی در حرم امن الهی و سد طریق کردن برای عبور شاهانه پست‌ترین و زبون‌ترین موجودات عالم این امر ثابت می‌شود.

در این بیانیه افزوده شده است: این بار وهابیت برای نشان دادن خباثت باطنی خود حاضر به قتل عام مسلمینی شد که خود پا در قربانگاه اسماعیل گذاشته بودند. هنوز خون حاجیان در مسلخ الحرام خشک نشده بود که خادم الحرمین دست به جنایت دیگر زد، هنوز نسل کشی مردم مظلوم یمن به پایان نرسیده که خباثت آل سعود زبون بار دیگر رخ نشان داد و زائران خدا را مهمان خدا کرد.

در ادامه بیانیه بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم آمده است: بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم ضمن تسلیت به پیشگاه امام عصر(عج)، مقام عظمای ولایت، خانواده و دوستان جان باختگان در منا اعلام می‌دارد جامعه اسلامی باید با اتحاد و تصمیم قاطع آل سعود را ملزم به پذیرش مسئولیت خود در این جنایت کرده و همچنین هیئتی متشکل از همه کشورهای اسلامی برای مدیریت امور حج و سلب مسئولیت از خائن الحرمین تشکیل داده و آل سعود را مجبور به همکاری با آن هیئت کند. امید آنکه خون زائرین خداوند به ثمر بنشیند و سایه شوم آل سعود را نه تنها از مدیریت حج که جهان اسلام برچیند.



ارسال نظرات