ادامه صدرنشيني استقلال با تساوي مقابل راه‌آهن در يك بازي جنجالي
استقلال و راه آهن در آخرين بازي هفته هفتم ليگ برتر در يك بازي جنجالي به تساوي 3 – 3 رسيدند تا آبي پوشان به صدرنشيني‌شان در ليگ ادامه دهند.
کد خبر: ۸۵۷۳۷۰۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
به گزارش خبرگزاري بسيج،استقلال و راه آهن در آخرين بازي هفته هفتم ليگ برتر در يك بازي جنجالي به تساوي 3 – 3 رسيدند تا آبي پوشان به صدرنشيني‌شان در ليگ ادامه دهند. 

در مسابقه ديروز ابتدا راه آهن توسط عبدي و استرندوال دو بر صفر از استقلال پيش افتاد اما در ادامه آبي‌ها با دو پنالتي جنجالي كه اميد ابراهيمي وارد دروازه راه آهن كرد بازي را به تساوي كشاندند. دروازه‌بان راه آهن هم در پايان نيمه اول با دريافت كارت قرمز اخراج شد. در نيمه دوم راه آهن به‌رغم 10 نفره بودن توسط فرجي به گل سوم رسيد اما چند دقيقه بعد آرش برهاني گل سوم و تساوي استقلال را به ثمر رساند. 

پرسپوليس باز هم برد
روزهاي خوب پرسپوليس ادامه دارد، آنها بعد از پيروزي مقابل ملوان در جام حذفي، ديروز در ليگ برتر توانستند تراكتورسازي را در تبريز يك بر صفر شكست دهند تا همچنان روي نوار برد باشند. نيمه اول بازي، بر خلاف بازي هاي قبلي دو تيم، خبري از فوتبال زيبا نبود و پاس هاي اشتباه پر تعداد بازيكنان دو تيم سبب شده تا يك بازي ضعيف را دو تيم به نمايش بگذارند. برانكو ايوانكوويچ كه دوست نداشت تيمش با شكست به تعطيلات برود، نيمه دوم را هجومي آغاز كرد و در نهايت اين مهدي طارمي بود كه به داد اين تيم رسيد و در محوطه جريمه با خطاي مدافع حريف سرنگون شد و يك ضربه پنالتي براي پرسپوليس گرفت. اين ضربه را بنگستون در دقيقه 71 برخلاف حركت اخباري وارد دروازه تراكتور كرد و در نهايت پرسپوليس طلسم 14 سال پيروز نشدن در تبريز را شكست و برانكو نيز دومين پيروزي خود را در خارج از خانه اين فصل در برابر مربي خارجي جشن گرفت. پرسپوليس با اين برد هفت امتيازي شد و به رده يازدهم جدول صعود كرد. 

سپاهان سرانجام باخت
اگر صبا براي تيم‌هاي ديگر آمد داشته باشد، انگار براي سپاهان ندارد. زرد پوشان اصفهاني كه آخرين بار هفته بيست و چهارم فصل قبل آن هم مقابل صبا باخته بودند، بعد از 13 هفته ركورد شكست‌ناپذيرشان قطع شد، اين بار هم برابر صبا. سپاهان باخت تا هم شاگردان فركي اولين شكستشان را در ليگ تجربه كنند و هم فرصت رسيدن به صدر جدول را از دست بدهند. سپاهاني‌ها در هفته هفتم ليگ، پنج شنبه در قم مهمان صباي قم بودند. صبا در ابتداي بازي توسط جلال الدين علي محمدي به گل رسيد و با ارائه يك بازي فيزيكي و منطقي حمله‌هاي سپاهان را مهار كرد تا در نهايت صبا با همان يك گل سپاهان را شكست دهد. سپاهان با اين شكست با 14 امتياز در رده دوم جدول باقي ماند و نتوانست دوباره صدرنشين شود. سرمربي سپاهان پس از باخت به صبا، اتلاف وقت قمي‌ها را در شكست تيمش بي‌تأثير ندانست. حسين فركي گفت: «تلاش خوبي كرديم تا گل خورده را جبران كنيم. از صبا هم برتر بوديم اما اتلاف وقت توسط تيم حريف نكته منفي نيمه دوم بود و اين شرايط را به نفع تيم صبا پيش برد.» در آن سو علي دايي از تيمش راضي است. اين دومين پيروزي صبا در هفت هفته گذشته از ليگ بود و سبب شد تا شرايط اين تيم قمي در جدول بهتر شود. دايي سرخوش از اين پيروزي گفت: « بازيكنانم مردانه از دقيقه يك جنگيدند و حتي مي‌توانستيم سه گل بزنيم. در نيمه دوم كه فشار زيادي هم روي ما بود، خط دفاعي ما هيچ اشتباهي نكرد.»

فولاد همچنان مي‌بازد
روزهاي تيره و تار اسكوچيچ در اهواز ادامه دارد، فولاد كه فصل پيش با اين مربي كروات يكي از تيم‌هاي مدعي ليگ بود، در فصل جديد به ته جدول چسبيده است و شكست پشت شكست است كه جلوي نام اين تيم ثبت مي‌شود. در حالي كه هواداران خوزستاني اميدوار بودند كه تيمشان در ادامه بهتر شود اما هفته هفتم هم براي اهوازي‌ها پايان كابوسشان نبود و فولادي‌ها در تهران با گلي كه جواد نكونام به ثمر رساند برابر سايپا يك بر صفر شكست خورد تا همچنان با سه امتياز از هفت‌بازي تيم شماره 18 و قعرنشين ليگ باشد. سرمربي فولاد كه خطر بركناري را بيشتر از گذشته احساس مي‌كند، بعد از مسابقه با انتقاد شديد از داور بازي گفت: «كاش داور مي‌خواهد دزدي كند، مثل يك جتلمن دزدي كند، با تمام اينها بايد فولاد را از اين وضعيت بيرون بياورم و بعد خودم از فولاد مي‌روم.»

ادامه شگفتي‌هاي تيم ويسي
بر خلاف فولاد، ديگر تيم خوزستاني در ليگ جديد فراتر از انتظار نتيجه مي‌گيرد. استقلال خوزستان كه فصل پيش يكي از كانديداهاي سقوط بود، در ليگ پانزدهم با عبدالله ويسي در حد يك مدعي بوده است. آنها در هفته هفتم سياه جامگان را در مشهد يك بر صفر شكست دادند تا 14 امتيازي شوند و تنها به خاطر تفاضل گل پايين‌تر از سپاهان، در رده سوم قرار بگيرند. ويسي كه با اين نتايج همه را دوباره به ياد روزهاي خوبش با صبا در سه فصل پيش انداخته است، بعد از اين پيروزي گفت: « سال گذشته در پايان نيم‌فصل 12 امتياز داشتيم اما هم‌اكنون كه هفت هفته گذشته 14 امتياز كسب كرده‌ايم. تلاش مي‌كنيم تا بتوانيم در همين رتبه باقي بمانيم. اينكه ما هم‌اكنون در بالاي جدول قرار داريم نه ما را قانع مي‌كند و نه فريبمان مي‌دهد.» 
ارسال نظرات