خبرهای داغ:
مشئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع):

هفته دفاع مقدس نماد مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: هفته دفاع مقدس نماد مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران است.
کد خبر: ۸۵۷۳۷۲۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲

حجت الاسلام حسین عدالتی شربیانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار بسیج ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس نماد مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

وی خاطر نشان کرد: در هفته دفاع مقدس درخشنده ترین و نفیس ترین نگین گرانبها، یاد و خاطره شهیدان است.
عدالتی شربیانی یادآور شد: دوران هشت سال دفاع مقدس امت سلحشور ايران در حفظ و اعتلاي نظام مقدس اسلامي و حراست از مرزهاي عزت و شرف اين مرز و بوم، به مثابه يكي از حساس ‏ترين و بارزترين برهه‏ های حيات راستين اين ملت، همچون نگيني تابناک تا هميشه زمان، بر تارک تاريخ حماسه و ايثار و پايداری آزادگان جهان می‏ درخشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: گذر از مراحل سخت و پرفراز و نشیب هشت ساله جنگ، مجالی فراهم آورد تا ملت بزرگ ایران تلخی مصیبت ها و شیرینی پیروزی ها را در همراهی و تبعیت از مقام مرجعیت دینی با روی باز بپذیرند و با ولایت پذیری مخلصانه خود این افتخار را بیافرینند که تکه ای از خاک کشور را به بیگانه تسلیم نکنند.

وی با اشاره به آثار شگرف و حیرت آور دفاع مقدس ۸ ساله ملت ایران تصریح کرد: آثار دفاع مقدس ایران در فراسوی جغرافیای ایران اسلامی برای نظام سلطه و صهیونیسم نگران کننده و موجب تزلزل و هراس کاخ سفید و تل آویو  و شکستن دیواره نفوذ ناپذیر صهیونیسم متجاوز و اشغالگر شده است .


عدالتی شربیانی به آموزه ها و سیره امام خمینی (ره ) و تأثیر شگرف اندیشه آن بزرگ‌مرد تاریخ بشریت در روند وحدت و مقاومت ملی ایرانیان اشاره کرد و تأکید کرد: فرماندهی هشت سال دفاع مقدس از طلایی ترین و الهام بخش ترین مولفه های قابل تأمل در صحنه ی جنگ تحمیلی بوده و نشان می دهد حضرت امام خمینی (ره) بر اساس اندیشه های دفاعی ناب خود با فرماندهی و مدیریتی هوشمندانه، به تولید فرهنگ مقاومت و دفاع و تقویت ایمان، روحیه و انگیزه فرماندهان و رزمندگان اسلام پرداخت.

 

4001/ت30/بBottom of Form

ارسال نظرات
پر بیننده ها