خبرهای داغ:
حجت الاسلام عباسی گفت: به مناسبت شهادت جمعی از حجاج بیت الحرام به خاطر بی کفایتی آل سعود مدارس حوزه های علمیه امروز تعطیل ودر پی این نفرت خود را به دولت سعودی اعلام کردند.
کد خبر: ۸۵۷۳۷۳۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰

به گزارش  خبرگزاری بسیج از قزوین ،بمناسبت شهادت جمعی از حجاج بیت الحرام به خاطر بی کفایتی آل سعود مدارس حوزه های علمیه امروز تعطیل ودر پی این اقدام تاسف بارانزجار ونفرت خود را از دولت سعودی اعلام کردند.

در این مراسم که با حضور مدیریت حوزه علمیه –جمعی از اساتید وطلاب وروحانیون در سالن اجتماعات مدرسه علمیه حضرت امام صادق (ع) برگزارشد حجت الاسلام علی عباسی معاونت تهذیب حوزه علمیه  ضمن تسلیت این حادثه غمبار وخونین اظهار کرد: در حال حاضردولت سعودی که باید به فکر هر چه بهتر برگزاری مراسم حج ابراهیمی باشد در راه نابودی مردم مظلوم وبی دفاع یمن وکمک رسانی به داعش وایادی تروریستی تکفیری در کشور سوریه –عراق می باشد.

حجت الاسلام عباسی افزود:امروز در منطقه ودر دو کشور سوریه وعراق شکست تلخی از مردم خورده اند این مراسم ابراهیمی را رها کرده وهرگز آمادگی های لازم وایمن را برای برگزاری حج ندارند از سوی دیگر،بی کفایتی آل سعود در این فاجعه غم بار بسیار مشهود بوده وباید بگوییم که دولت عربستان با توجه به عدم کفایت ونداشتن صلاحیت لازم برای برگزاری مناسک حج که باعث این فاجعه خونین وحادثه ای دیگر در موسم حج شد را ندارد.

بی لیاقتی آل سعود حج امسال را خونین کرده  است

این مسئول تصریح کرد:بی لیاقتی آل سعود حج امسال را خونین کرده  است وباید مسئولین وزارت امور خارجه بایستی موضع ایران را قاطعانه اعلام نمایند.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد:کشور جنایتکار عربستان سعودی همیشه از گروههای تروریستی حمایت کرده وحتی به فکر مداوای مجروحین مجروحین در کشور خودشان ویا در تل آویو هستند.

حجت الاسلام عباسی با اشاره به ایاتی از قران کریم نسبت به ظالمین بیان کرد:با توجه به آیات نورانی قران هرکس که ظلمی را انجام دهد  به طور حتم خداوند متعال ،عذاب دردناکی به آنها خواهد چشانید که نمونه آن همین دولت  آل سعود بوده که در مقابل خداوند ایستاده اند.

حجت الاسلام عباسی تصریح کرد:حکام بی لیاقت آل سعود وشاهزاده های خوش گذران آنها با ساخت کاخهای مجلل در این شهر بیشتر به کارهای مفاسد اخلاقی روی آورده که این افراد داعیه دارخادمین حرمین ودر حقیقت ضد خانه خدا هستند.

به گفته وی،این افراد عامدانه سد مسجدالحرام شدند وظلم بزرکی به همه مسلمانان جهان نمودند وجنایت بزرگی را رقم زدند که در تاریخ بی سابقه بوده است.

حجت الاسلام عباسی به پیروزی های بزرگ توسط حزب الله در منطقه یاداورشد:تمام گروههای تروریستی همین کشور عربستان حمایت مالی وتسلیحاتی می نمایند ولی خوشبختانه شما دیدید که حزب الله لبنان در جنگهای 33 روزه و22 روزه با رهبری سید حسن نصرالله چنان اسراییل را زمنگیر کرد که  امروز اسرایل توان مقابله نظامی با این گروه راندارند.

 وی اضافه کرد:چه خوب است که همایشی در نکوداشت سید حسن نصرالله –این شخصیت برجسته که توانسته اسرایل را به خاک ذلت نشانده برگزارشود.

معاونت تهذیب حوزه علمیه استان قزوین ضمن این سخنرانی ،در محوطه مدرسه شیخ الاسلام با شعارهایی همچون (مرگ بر ال سعودمزدور-مرگ بر امریکا –مرگ بر اسرایل –عزا عزا است امروز روز عزا است امروز مهدی صاحب الزمان صاحب عزا است امروز ) وبا خواندن قطعنامه ای نفرت وانزجار خود را از عمال آل سعود اعلام  کردند.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها